מנדי ברגר | יום ל' אדר א ה׳תשפ״ב 03.03.2022

משפחת קמיאגרוב מצטרפת למפת השליחות בתל אביב-יפו

לקראת יום הולדתו המאה-ועשרים של הרבי מפת פעילות חב"ד בעיר תל אביב יפו, מחדשת בפתיחת בית חב"ד חדש בשכונות עזרא-הארגזים שבדרום-מזרח העיר, על-ידי זוג שלוחים חדשים הרב נתנאל קמיאגרוב ורעייתו
משפחת קמיאגרוב מצטרפת למפת השליחות בתל אביב-יפו

לקראת יום הולדתו המאה-ועשרים של הרבי, שליחו הראשי של הרבי ורב קהילת חב"ד בתל-אביב-יפו הרב יוסף גערליצקי מרחיב את מפת פעילות חב"ד בעיר, בפתיחת בית חב"ד חדש בשכונות עזרא-הארגזים שבדרום-מזרח העיר ללא הפסקה תל-אביב-יפו, על-ידי זוג שלוחים חדשים הרב נתנאל קמיאגרוב ורעייתו שמצטרפים למשפחת השלוחים בעיר.

זוג השלוחים יפעיל מערך שיעורי תורה המיועדים לכל גווני האוכלוסיה, יחד עם פעילות מיוחדת של יהדות חוויתית עבור בני הנוער בשכונה. הרב קמיאגרוב ורעייתו בשיתוף עם מרכז חב"ד ליובאוויטש תל-אביב, החלו כבר בימים האחרונים בפעילות "עשרת המבצעים" של הרבי בשכונות עזרא והארגזים הנמצאים בתנופת פיתוח אדירה בשנים האחרונות בעקבות בניית מספר פרוייקטים של אלפי יחידות מגורים יוקרתיים.

"תל-אביב כולה מתכוננת ליום ההולדת של נשיא הדור" אומר הרב גערליצקי שליח הרבי לתל-אביב-יפו, "אין מתנה גדולה יותר לרבי מאשר זוג חסידי שמחליט להקדיש את חייו לשליחות הרבי. הרבי ממשיך להגיע לעוד ועוד יהודים על ידי שלוחיו בכל שכונה ובכל רחוב בתל-אביב-יפו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.