צבי סופר | יום כ"ח אדר א ה׳תשפ״ב 01.03.2022

בקרוב: שלוחה תעסוקתית חדשה בנחלת הר חב"ד

בקרוב תיפתח שלוחה תעסוקתית חדשה בשכונת חב"ד אשר בקרית מלאכי, כל זאת בשיתוף מרכז מפת"ח אשדוד ועם מיזם 'פרנסה בהרחבה' אשר תחת אגודת חסידי חב"ד
בקרוב: שלוחה תעסוקתית חדשה בנחלת הר חב

בשורה משמחת לתושבי נחלת הר חב"ד בקרית מלאכי:

יוזמה חשובה ומשותפת של אגודת חסידי חב"ד יחד עם וועד נחלת הר חב"ד.

בע"ה תיפתח בקרוב שלוחה תעסוקתית חדשה בשכונת חב"ד אשר בקרית מלאכי, כל זאת בשיתוף מרכז מפת"ח אשדוד ועם מיזם 'פרנסה בהרחבה' אשר תחת אגודת חסידי חב"ד.

מטרת השלוחה לעזור לאנ"ש בנושא התעסוקתי על ידי: מציאת עבודה, אבחונים תעסוקתיים, סדנאות שונות ובכל הכלים הקיימים לרשותם.

מוקדם יותר נפגשו נציג וועד נחלת הר חב"ד עם מנהל מפת"ח אשדוד מר משה פדר, בפגישה הוחלט על פתיחה בקרוב  של שלוחה חדשה של מרכז מפת"ח בשכונת חב"ד.

הפגישה נערכה על ידי הרב שולם רוזן המרכז את מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד שמטרתו לדאוג לרווחתם הכלכלית של משפחות קהילות אנ"ש בהכוונה תעסוקתית בהכשרות מקצועיות ובפתרונות תעסוקה.

נציג וועד נחלת הר חב"ד ר' הרצל מימון אומר: "יש לציין שכיום היציאה וההימצאות במקום עבודה דורשת הכוונה עמוקה - מה מתאים לאברך היוצא לשוק התעסוקתי, באיזה הכשרות לבחור ובאיזה כלים כדאי להשתמש כדי לעלות ולהתקדם בתחום עבודתו.

זוהי מטרת השלוחה, לעזור לאנ"ש בנושא התעסוקתי על ידי: מציאת עבודה, אבחונים תעסוקתיים, סדנאות שונות ובכל הכלים הקיימים לרשותנו."


לצד העבודה עם עסקני אנ"ש בכל מקום, מיזם 'פרנסה בהרחבה' מקפיד לעבוד וליצור שיתופי פעולה עם הארגונים בעלי הניסיון שכבר מפעילים תכניות למיגזר החרדי, שהופכים שותפים פעילים במיזמים של 'פרנסה בהרחבה'.

יו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב אומר כי "מיזם פרנסה בהרחבה הינו מילוי הוראת הרבי לאגו"ח באגרת הקודש המפורסמת לאגו"ח "לדאוג לפרנסת אנ"ש על ידי עסקני אנ"ש על אתר", וכן רתימת הארגוניים המקומיים התעסקים בתחום. ועל כך תודה גדולה לוועד נחלת הר חב"ד – ולמזכיר הוועד ר' הרצל מימון ולר' משה פדר המנהל את מרכז מפת"ח אשדוד שעוזר בפעילותו רבות לחסידי חב"ד בכל מקום".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.