מערכת COL | יום כ"ח אדר א ה׳תשפ״ב 01.03.2022

לראשונה: מבצע הכנה לי"א ניסן לחיילי 'גן ישראל ארץ הקודש'

קעמפ גן ישראל ארץ הקודש, שמנה בקיץ האחרון למעלה מ-500 חיילים מכל רחבי הארץ וממקומות שונים בעולם, יצא במבצע הכנה מיוחד לכל חיילי הקעמפ שיימשך עד יום הבהיר י''א ניסן. COL עם כל הפרטים
לראשונה: מבצע הכנה לי
חיילי הקעמפ (צילום ארכיון)

במהלך ייחודי ויוצא דופן וכחלק מההתעוררות הכללית לקראת י''א ניסן - 120 שנה, קעמפ 'גן ישראל ארץ הקודש' - שמנה בקיץ האחרון מעל 500 חיילים מכל רחבי הארץ וממקומות שונים בעולם - יצא במבצע הכנה מיוחד לכל חיילי הקעמפ שיימשך עד יום הבהיר י''א ניסן.

במהלך המבצע, על כל חייל ללמוד אחת לשבוע קטע משיחה של הרבי מתוך חוברת מיוחדת שהוכנה ע''י הקעמפ ובה ליקוט שיחות קודש העוסקות בביאור עניינו של י''א ניסן ובחובת ההתקשרות לנשיא הדור. בחוברת מופיעים גם קטעי ידע מעניינים אודות מאורעות י''א ניסן אצל הרבי במשך השנים.

להורדת החוברת > לחצו כאן

בימים הללו מחולקים החוברות לכל החיילים ע''י נציגים מיוחדים בתלמודי התורה ובחדרים והתרגשות רבה הייתה ניכרת על החיילים לשמע המבצע. החוברת ניתנת לצפיה והורדה באתר הקעמפ עבור מי שמסיבה כלשהי עדיין לא קיבל אותה לידיו.

על פי דרישות המבצע, נדרש מכל חייל ללמוד את הקטע השבועי עם המפקד או המלמד שלו או עם אחד מחבריו. המפקדים והמלמדים המסורים, השומרים על קשר רציף עם החיילים מאז הקעמפ, נרתמו למשימה בחשק רב והתקשרו לחיילי הסיירת שלהם על מנת ללמוד איתם את הקטע השבועי הראשון ולהכין את החיילים כראוי לי''א ניסן.

לאחר הלימוד השבועי, נדרש לדווח על הלימוד במערכת ייעודית שהוכנה לכך באתר הקעמפ. מידי שבוע ירוכזו כל הדיווחים וייכנסו לאוהל הרבי. החיילים שיתמידו בלימוד השיחה וידווחו על כך מידי שבוע, ייכנסו להגרלה על כרטיס טיסה לרבי לי''א ניסן, בו יזכה חייל שישמש כנציג חיילי הקעמפ בי''א ניסן אצל הרבי, ושני בולי קודש שנגזרו ונשמרו על ידי הרבי ממעטפות שנשלחו אליו.

בנוסף ללימוד החוברת, בכל שבוע מופיעה בחוברת משימת בונוס קלה ופשוטה הקשורה עם חיזוק ההתקשרות לרבי ע''י ראיית וידאו של הרבי, כתיבה אליו, לימוד תורתו וקיום הוראותיו. משימות אלו אינן חובה עבור השתתפות במבצע אך חיילים שיבצעו את המשימות וידווחו על כך מידי שבוע, יקבלו בסיום המבצע שי ייחודי ללא הגרלה.

ללא ספק, מציינים בהנהלת הקעמפ, מבצע זה יגרום נחת רוח רב לרבי ויחזק את ההכנה לי''א ניסן בקרב החיילים. יהי רצון שימהר הדבר את ביאת משיח צדקנו ונזכה לראות את הרבי בעיני בשר תיכף ומיד ממש.

כאמור לעיל, כל חייל שמשתתף במבצע, צריך לדווח על קיום המבצע, אפשר לדווח באתר גן ישראל  ganisrael.co.il, בהודעת טקסט או בוואצפ למספר 055-729-1791

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.