שניאור דייטש | יום כ"ז אדר א ה׳תשפ״ב 28.02.2022

בתום שנה פורייה: בביתר התכנסו לקדם את קופת הקהילה

בתום שנה להקמת קופת החסד של קהילת חב"ד בביתר, התכנסו במוצ"ש נציגים מכל רבדי הקהילה, כדי לקדם ולפתח את הקופה הצעירה, המסכמת שנת השקה מוצלחת ופוריה, עם דאגה למאות משפחות אנ"ש בעיר ביתר
בתום שנה פורייה: בביתר התכנסו לקדם את קופת הקהילה
צילומים: דוד קוטלר


נציגים מכל רבדי הקהילה התכנסו מתוך אחדות ורתימה משותפת, בבית הכנסת חב"ד 'היכלו של משיח בשכונת הדס', כדי לקדם ולדאוג לרווחת קהילת אנ"ש חב"ד ליובאוויטש בביתר, לקראת חג הפסח הקרב ובא ולהמשך השנה. 

זאת לאחר שנה של עשייה פורייה בקופת 'עוזר ותומך', שהוקמה לפני שנה בדיוק, ודאגה למאות משפחות אנ"ש בביתר לאורך השנה כולה ועם סיוע מיוחד ומשמעותי לפני החגים.

הקופה הצעירה שזה עתה קמה, הפכה לכתובת ומשען לאנ"ש ביתר, ללא משוא פנים והביאה סיוע של מעל חצי מליון שקלים – נטו לאנ"ש קהילת חב"ד ביתר, בכל השכונות ובתי הכנסת.

מנהלי הקופה, ר' גרשון פקטור ור' בועז בק הציגו סקירה על השנה החולפת, ומנהל פרוייקט 'שותפים' ר' מענדי הרשקוביץ סקר את תכנית הרתימה של אנ"ש, בציון התפעלות מהאחדות השוררת בקהילה לאחר שנה בלבד של פעילות.

ר' חיים גרינברג הדגיש את מסירות אנשי הקופה ובפרט של ר' בועז ור' גרשון למען ענייני הקהילה בשנה החולפת בשיגרה ובחירום, והשניים זכו לתשואות לבביות מהנוכחים.

צוין כי יש ב"ה כתובת בקהילה לכל הפניות, והועלה לדיון נושא חיזוק הקשר עם 'קופת הצדקה הכללית' של ביתר, מה שהעלה דיון ער בנושא החשוב עבור משפחות רבות.

במהלך הכנס הופץ הפרוספקט שחושף לפי פילוח מדוייק את הנתונים המלאים, ויופץ בהמשך לכל הקהילה: כמה ואיך חילקה הקופה את הכסף?

סביב השולחנות התעורר דיון ער בשלל נושאי הצדקה בקהילה. השתתפו בדיונים בין היתר: ר' שניאור וינפלד, ר' מנחם רויטמן, ר' שמואל שארף, ר' שניאור גמליאל, ר' יוסי קרישבסקי, ר' נחמן מנדלסון, ר' יוסי רייניץ ועוד.

לסיכום הוחלט על חלוקה של משימות עבור הנציגים לקראת יום הערכות מרכזי לפעילים ולקראת ימי השותפות.

כי אנ"ש ביתר – זאת משפחה!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.