מערכת COL | יום כ"ז אדר א ה׳תשפ״ב 28.02.2022

בקרית אתא נותנים מתנה גדולה לרבי ליום הולדתו ה-120

לקראת י"א ניסן: בכל שבוע מתאספים חברי הקהילה החב"דית בקרית אתא ללימוד חברותות עם תלמידי הישיבה. צעירים ומבוגרים יושבים ולומדים שיחה או מאמר מתורתו של הרבי מתוך חוברת לימוד מיוחדת שהופקה במיוחד 
בקרית אתא נותנים מתנה גדולה לרבי ליום הולדתו ה-120

בבית הכנסת חב"ד בקרית אתא בו לומדים תלמידי ישיבת חב"ד,  יושבים ללימוד משותף זוגות אברכים ובעלי זקנים לבנים הלומדים בחברותא עם תמימים מהישיבה, שיחה או מאמר של הרבי. 

השנה בי"א ניסן ימלאו 120 שנה ליום הולדתו של הרבי ובישיבה החליטו שחייבים לתת מתנה מיוחדת לרבי - משהו יוצא מגדר הרגיל,  כזה שישפיע לא רק על התמימים, אלא גם ישנה את הסביבה ובהחלטה משותפת ובעידודם ותמיכתם של המרא דאתרא ורב העיר -הרב חיים שלמה דיסקין ומנכ"ל הישיבה הרב מאיר גול, פתחו במבצע. 

בכל שבוע מתאספים חברי הקהילה ללימוד חברותות עם תלמידי הישיבה, צעירים ומבוגרים יושבים ולומדים שיחה או מאמר מתורתו של הרבי מתוך חוברת לימוד מיוחדת שהופקה במיוחד על ידי התלמידים השלוחים.  

למתמידים במבצע ניתנת הזכות להשתתף בהגרלה על כרטיס טיסה זוגי לרבי ולהיות הנציגים של כל הקהילה. כמו כן, יוגרל חפץ שניתן על ידי הרבי.

מנכ"ל הישיבה, הרב מאיר גול חותם משתף ואומר כי "תענוג לראות כיצד כל הקהילה שותפה במתנה לרבי ושבוע אחר שבוע עשרות אברכים ובניהם שותפים בלימוד. אין ספק שפעולה זו מסבה נחת רוח רב לרבי".

**

צפו בווידאו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.