מערכת COL | יום כ"ה אדר א ה׳תשפ״ב 26.02.2022

מצדיעים לכם, אחינו גיבורי החיל! • מאמר מערכת

דפי ההיסטוריה יחרטו את שמכם באותיות מוזהבות, כמנהיגים שאין בדומה להם. כולנו גאים בכם, מעריכים אתכם, מעריצים את עוז רוחכם ובטוחים בפריחתכם ובהצלחת שליחותכם • מאמר הצדעה לשלוחי הרבי באוקראינה
 מצדיעים לכם, אחינו גיבורי החיל! • מאמר מערכת
צילום: שאטסרטוק

אחינו, גיבורי החיל, שלוחי הרבי באוקראינה

אין מילה או תיאור שיוכלו להביע את מה שחשים כלפיכם כלל חסידי חב"ד, והעולם היהודי כולו, בימים אלה.

אם מישהו סבר ש'מסירות נפש' היא מושג שהינו נחלת העבר בלבד, נוכח העולם כולו כי הוא קיים במלוא העוז, מפעם בכם ומיוצג על ידכם הלכה למעשה.

בזמן בו העולם שרוי במשבר מנהיגות קשה, בשעה שגופים רשמיים חזקים ומתוקצבים מרימים ידיים ואף המעצמות הגדולות ביותר מגלות רפיסות ומתחבאות מאחורי הצהרות רחוקות ממעש, אתם מגלים לנו, ולעולם כולו, מנהיגות אמיצה ומעוררת השתאות מהי.

במקום למלט את נפשכם מן הזירה ולהגיע למקום מבטחים, אתם נשארים שם, למען צאן מרעיתכם, לא מותירים אף יהודי בודד, מהווים משען עליו יושב כובד אדיר. ואם לנו זו נראית הנהגה אמיצה - עבורכם בכלל לא עלתה שאלה. מחשבה לעזוב מופרכת.

בעוד וישנם שהיו מצפים מכם לחשוש, להסתגר ולעזוב - אתם עומדים על המשמר שלא יישאר אף קשיש רעב, אף יהודי ללא קורת גג בטוחה, אף תייר ללא מענה, אף ילד יתום ללא חיבוק מרגיע. כששגרירויות ונציגי מדינות עוסקים במילוט ולא ממש נותנים מענה, מוצאים בכם יהודים את הכתובת היחידה למצוא בה סעד ומרגוע.

דפי ההיסטוריה יחרטו את שמכם באותיות מוזהבות, כמנהיגים שאין בדומה להם, שמוכיחים שמנהיגות שמושתתת על שליחות קדושה ואלוקית היא היחידה שמוכיחה את עצמה גם בשעת משבר קשה.

אתם מגלים לעולם כולו את כוחו של המשלח שאתם מהווים ידו הארוכה, את הביטחון שהחיים בשליחותו מקנה לכם ואת רגש האחריות לכל יהודי שמנחה את דרככם תמיד, ועכשיו מתגלה במלוא יפעתו גם למי שטרם התוודע לכך.

אחינו השלוחים, עיני כולנו נשואות אליכם. אנו מתפללים עליכם ועל היהודים שאתם מנהיגים, ובטוחים שבכח המשלח - הרבי - הנמצא יחד אתכם לא יאונה לכם דבר, ותצאו במהרה מן האתגר הזה שלמים, וחזקים הרבה יותר.

כולנו גאים בכם, מעריכים אתכם, מעריצים את עוז רוחכם ובטוחים בפריחתכם ובהצלחת שליחותכם, עד למימוש מטרתה - ביאת משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל מילה אמת ורצוני להדגיש דבר שאי אפשר ל...
כ"ו אדר א ה׳תשפ״ב
רק בתגובה בהנחה שתפורסם מה שהרבה פעמים לא קורה שהם מסכנים את חייהם פיזית ע''פ טבע סיכויים לא קטנים שיהיו אבדות לשונאי ישראל וגם למתנגדים שבהם בלשון סגי נאור ח''ו ח''ו ח''ו והם נשארים עם בניהם בנותיהם ובני ובנות בניהם ובנותיהם וכו' זה רק כוחו של רבי וראינו בניגוד לכך ודי ברמז ועל כך השירה ההלל והתשבחות והנ''ל מתחזק בהנחה הכמעט ודאית שאם היו בורחים וחוזרים היו מתקבלים בלי שום תרעומת כי זו תגובה אנושית מובנת ואעפ''כ אף א'
לא קם ולא זע מפוטין צורר האנושיות
וקלגסיו



נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.