מנחם קרביצקי | יום כ"ב אדר א ה׳תשפ״ב 23.02.2022

צפו: 'בסדנו' חנכה את משרדיה החדשים במגדל הכשרת היישוב

קבוצת ההשקעות המובילה בציבור החרדי חנכה במוצאי השבת האחרון את משרדיה החדשים בקומה ה־15 של מגדל הכשרת היישוב ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. בכך השלימה הקבוצה מעבר וריכוז כל משרדיה בישראל למשרד אחד • מאות באו להשתתף בסעודת מלווה מלכה ומעמד קביעת מזוזה במשרדים החדשים
צפו: 'בסדנו' חנכה את משרדיה החדשים במגדל הכשרת היישוב
צילום: יעקב כהן

במוצאי השבת האחרון, מוצש"ק פרשת 'כי־תשא' קיימה קבוצת 'בסדנו' מעמד חנוכת הבית וקביעת מזוזה במשרדיה החדשים אשר בקומה ה־15 במגדל הכשרת היישוב שברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. מאות נהרו למגדל המשרדים שבנייתו עדיין לא הושלמה כשחלקם עדיין עטויים בגדי שבת והשתתפו בין היתר בסעודת מלווה מלכה, סעודתו של דוד מלכא משיחא.

האירוע, לכאורה אירוע "רשמי" של חנוכת משרדים חדשים, היה לאירוע תורני ולא רק בשל העיתוי (מוצאי שבת קודש), אלא גם ובעיקר בשל התוכן שיצקו בו המארגנים. כך למשל, יו"ר ומנכ"ל הקבוצה, אליעזר גרוס, ניצל את ההזדמנות לערוך סיום על מסכת מגילה אותה למד לקראת פורים הממשמש ובא. הגר"צ לאו שכיבד את האירוע בנוכחותו, נשא משא מרתק שחיבר את פרשת השבוע עם חנוכת המשרדים החדשים כשהוא מסביר בין היתר לימוד עצום מהוראת הקב"ה למשה – פסל לך. "מתי אומר הקב"ה למשה רבנו יישר כוחך ששיברת, רק לאחר שהוא מורה לו להכין לוחות חדשים. שכן השבירה כשלעצמה אין בה דבר אלא אם משתמשים בה כדי לבנות".

עוד כיבדו בנוכחותם את האירוע רבנים ואישי ציבור ובהם הגר"י מרמורש שמלווה את קבוצת בסדנו שנים רבות, עשרות משקיעים, שותפים ומנכ"לים של חברות הזנק ישראליות הנמנות על קבוצת ההשקעות 'בסדנו'. במאמר מוסגר נציין כי השבוע קיימה ועדת המשנה לקידום ההייטק שע"י ועדת הכלכלה של הכנסת את הישיבה הראשונה שלה. במהלך הישיבה התברר כי נכון להיום קיים מחסור של כמאה אלף עובדים בענף ההייטק הישראלי! כלומר, פוטנציאל הצמיחה של סקטור החדשנות הישראלי הוא גדול מהרבה מכפי שניתן היה לראות עד עתה.

בקבוצת 'בסדנו' אמרו השבוע כי המדיניות הממשלתית מפגרת אחרי המציאות. "ממשלות ישראל לא נערכו בזמן להתפתחות ההייטק הישראלי ולכן קיים מחסור גדול מאוד בכוח אדם ולמרות זאת הכנסות המדינה ממיסים מענף ההייטק נמצאות כל העת במגמת עלייה". נזכיר כי בשנה הקודמת נרשם שיא של כל הזמנים בייצוא הישראלי ולראשונה היה זה ענף ההייטק שהוביל את הייצוא עם יותר מ־50% מהשווי המצרפי הכולל של הייצוא הישראלי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.