COL | יום כ"א אדר א ה׳תשפ״ב 22.02.2022

קולו היה סדוק מהתרגשות: "נולד בן ליהודי שהשתתף ביציקות"

אדריכל המקוואות הרב משה גולדברג הציע ליזם להזמין ליציקה יהודי המצפה לילדים • עשרה חודשים לאחר היציקה נולד בן לאותו יהודי, שציפה לילד 18 שנה
קולו היה סדוק מהתרגשות:

הרב משה גולדברג הוא אדריכל מקוואות בכיר ומנהל ארגון 'טהרם'. במסגרת עבודתו ליווה מקרוב, יחד עם הרב חיים אליהו גלוכובסקי מנהל 'מרכז מקוואות חב"ד' שע"י בי"ד רבני חב"ד, את תכנון ויציקות המקווה בשכונת נעורים בראשון-לציון, עם השליח הרב אליהו הלוי סגל.

כך נחשף לניסים המופלאים שהתרחשו בעקבות השתתפות של חשוכי ילדים ביציקות המקווה (לסיפורו של הרב סגל), והסיפור נחקק בליבו. "הסיפור ריגש אותי מאוד ונצרתי אותו בליבי", הוא אומר.

מספר הרב גולדברג: "כעבור זמן תכננתי מקווה בגבעת-זאב, וביום שבו נערכו היציקות התקשרתי בבוקר למנהל המקווה ואמרתי לו: תקשיב, שמעתי על ניסים גלויים של זרעא חייא וקיימא בעת היציקות, ובפרט למי שתורם את היציקה ומשתתף בה. כדאי שתנצל את המעמד הזה בעבור מי שזקוק לכך, ותביא אותו ליציקות".

המנהל שמע את הדברים ומייד חשב על זוג חשוך ילדים בשכונה. "האיש השיב לי מייד: וואו! בטח! יהודי בשכונה שלנו מחכה לילדים כבר יותר משמונה-עשרה שנה. אני מתקשר אליו הרגע שיבוא ליציקה. ובקשר לתרומה – אני אתרום לזכותו את עלות היציקות".

בבוא יום היציקה הגיע אותו יהודי ועבד במו ידיו ביציקת הבטון למקוואות. "היהודי השתתף בגופו ובנפשו ביציקות. הוא התלכלך כהוגן"...

הימים עברו, ובדיוק כעבור עשרה חודשים קיבל הרב גולדברג טלפון ממנהל המקווה.

"קולו היה סדוק מהתרגשות", מספר הרב גולדברג. "הוא אומר לי: משה, נולד ילד ליהודי שהיה ביציקות! שמונה-עשרה שנות ציפייה חלפו והנה הגיעה הישועה!".

הרב גלדברג אומר שצמרמורת אחזה בו למראה הישועה הפלאית שקרתה מול עיניו. "נכחתי בעצמי בברית שהשתתפו בה אלפי אנשים שהיו נרגשים מהנס האדיר".

מסכם הרב גולדברג: "ראיתי במוחש את ברכת ה' לכל העוסקים בבניית מקוואות".

צפו ברב גולדברג המספר את הסיפור המרגש בסרטון של 'מרכז מקוואות חב"ד', לרגל שבוע השותפות המתקיים השבוע.


לאתר השותפות - לחצו כאן>>>>
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.