תוכן שיווקי | יום ט' אדר א ה׳תשפ״ב 10.02.2022

מהו מחיר תיקון והתקנת מזגן? ראו ב'מיזוגי'

הכירו את פורטל מיזוגי – השוואת מחירים בין מתקיני מזגנים, השוואת מחירים בין סוגי מזגנים ועוד. אם אתם מחפשים מחירון התקנת מזגן או מחירון תיקון מזגנים, המשיכו לקרוא, כל המדע לפניכם. נענה על שאלות כמו: כמה עולה התקנת מזגן? כמה עולה תיקון מזגן? אילו בעיות נפוצות קיימות במזגנים? ועוד.
מהו מחיר תיקון והתקנת מזגן? ראו ב'מיזוגי'
קרדיט תמונה: freepik

מחיר התקנת מזגן משתנה במקביל ליכולות של המזגן, כלומר כוחות הסוס שלו (כ"ס). התקנת מזגן 1 כ"ס תעלה לכם בדרך כלל בין 500 ₪ ל- 800 ₪ בממוצע, כאשר מחיר זה אינו כולל חציבה בקירות מזוינים מבטון, או שירותים נוספים אחרים שלא הוגדרו מראש בחוזה ההתקשרות מול המתקין. כמה עולה התקנת מזגן 2 כ"ס? המשיכו לקרוא.

כמה עולה התקנת מזגן חזק יותר מ-1 כ"ס?

בממוצע, התקנת מזגן 2 כ"ס תעלה לכם בין 450 ₪ ל–1,000 ₪, כאשר מחיר זה בד"כ לא כולל את מחיר המזגן עצמו. אם תרצו מזגן חזק יותר, תוכלו להזמין התקנת מזגן 3 כ"ס, מה שיעלה לכם בממוצע בין 600 ₪ ל-1,000 ₪. ולבסוף, התקנת מזגן 4 כ"ס תעלה לכם בממוצע בין 700 ₪ ל–1,200 ₪.

לפי פורטל מיזוגי – השוואת מחירים להתקנת מזגנים, בדקנו את מחירון טכנאי מזגנים וגם כמה עולה התקנת מזגן מיני מרכזי. בממוצע, התקנת מזגן מיני מרכזי תעלה לכם בין 4,000 ₪ ל-4,500 ₪. מחיר זה כולל את החציבה בקירות הבטון של המבנה בד"כ.

למה חשוב לבדוק מחירון התקנת מזגן?

לבעל הבית חשוב לדעת מה עלות ההתקנה לפני שהוא או היא מזמינים את שירותיו. הסיבה לכך היא, שזוהי משימה קשה להעריך את המחיר של התקנת המזגן מבלי לדעת את הגודל והמפרט של היחידה, את גודל הנכס ועוד.

המחירון המקוון מספק את כל המידע הדרוש כדי לוודא שאתם לא נגבים יותר מדי ע"י המתקין. החלק הטוב ביותר בבדיקת מחירונים אלו באינטרנט הוא, שזה חוסך לכם זמן ומאמץ, כמו גם כסף בכיסכם.

למה חשוב לבצע השוואת מחירים לפני התקנת מזגן?

אין ספק, חשוב להשוות מחירים לפני התקנת מזגן. ברוב המקרים, אנשים לא יודעים כמה יעלה להתקין מוצר נתון. הם גם לא יודעים כמה המוצר יחסוך להם בטווח הארוך. אם אתם רוצים להיות מסוגלים לקבל החלטה שמתאימה לכם ממליצים לכם לבקר באתר מיזוגי, המאפשר לקבל מידע, מחירים ואף לערוך השוואת מחירים.

זכרו, מחיר התקנת המזגן אינו קבוע. עלות התקנת מזגן משתנה ממקום למקום וממתקין למתקין. לכן, חשוב לצרכנים לעשות את המחקר שלהם לפני שהם מקבלים החלטת רכישה והחלטת התקנה.  כאשר אתם משווים מחירים, אתם יכולים גם לגלות עד כמה יחידת מיזוג אוויר תהיה חסכונית באנרגיה, מה שיעזור לבחור אפשרות אקולוגית יותר שתחסוך כסף בטווח הארוך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.