שלמה מן | יום י"ח אדר א ה׳תשפ״ב 19.02.2022

הקמפיין בסיום שנת עשייה: 10 מקוואות בבנייה, 11 בשדרוג • צפו

הנתונים נחשפים: מרכז המקוואות העניק מאז יום השותפות בשנה שעברה מענקים לבניית 10 מקוואות חב"ד חדשים ברחבי הארץ. עוד 11 מקוואות זכו לסיוע לתיקונים, שיפורים ושדרוגים הלכתיים. COL עם הנתונים המלאים
הקמפיין בסיום שנת עשייה: 10 מקוואות בבנייה, 11 בשדרוג • צפו
מתוך הוידאו שהוציא המרכז

הערב, מוצאי שבת, נפתח שבוע השותפות עם 'מרכז מקוואות חב"ד', שעל-יד בית דין רבני חב"ד.

בשנה שעברה גויסו בשבוע השותפות קצת יותר ממיליון ש"ח, בהשתתפות פעילה של מעל 2000 חסידים ומקורבים, איש איש כפי יכולתו.

השותפות הזאת, שהמחישה את הערך הרב שציבור חסידי חב"ד מייחס לפעילות החיונית של 'מרכז מקוואות חב"ד', העניקה תנופה גדולה לפעילות המרכז בשנה האחרונה.

מהמרכז נמסר כי בעקבות שבוע השותפות העניק המרכז מענקים לבניית 10 מקוואות חב"ד חדשים ברחבי הארץ (דולב; חיפה, אחוזה; בית-דגן; תל-עדשים; מעלה-אדומים; חיפה, בת-גלים; צפת, נוף-כינרת; זכרון-יעקב; שדרות; תל-מונד).

עוד 11 מקוואות זכו לסיוע לתיקונים, שיפורים ושדרוגים הלכתיים (נחליאל; נשר; נווה-מונסון; קריית-אונו; בית-שמש; כפר-הנגיד; טירת-כרמל; תלמי-יחיאל; בת-ים; באר-שבע, רמות; באר-שבע, נווה-זאב).

נוסף על כך בוצעו בשנה האחרונה החלפות מי הגשמים באוצרות של 56 מקוואות, והוכפל צוות הפיקוח של המרכז, דבר שמאפשר לבקר לאורך השנה ברוב המקוואות בשיטת חב"ד ברחבי הארץ, ולהבטיח שרמת הכשרות וההידור היא גבוהה.

כמו כן הוקם בשנה האחרונה צוות מיוחד שמתמחה בהסברת חשיבותו של מקווה חב"ד. הצוות הזה עומד לשירות השלוחים, לשכנע את הרב המקומי וגורמים במועצה הדתית המקומית וכדומה. בשנה האחרונה הצוות רשם 5 הצלחות, ובעקבותיהן יש 5 מקוואות חב"ד חדשים בבנייה!

השלוחים ברחבי הארץ גומרים את ההלל על הזמינות של 'מרכז מקוואות חב"ד' בעל צורך ואתגר, ועל הסיוע החיוני שהוא מעניק להם, דבר המאפשר לבנות מקוואות חדשים, לשפץ מקוואות קיימים ולהרים את קרן הטהרה ברחבי ארצנו הקדושה.

במרכז מציינים את הברכות המופלגות שהרבי מבטיח למסייעים בבניית מקוואות, דבר שרואים אותו במוחש בשפע הישועות שזכו להן התורמים בשנה שעברה – ישועות בבני, חייא ומזוני רוויחא.

לדף האתר של שבוע השותפות > לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.