שלמה מן | יום י"ח אדר א ה׳תשפ״ב 19.02.2022

שבועיים לאחר הלינץ': זה מה שגילו השלוחים בבית המשפחה

זה מה שגילו שלוחי הרבי בביתו של נהג המונית היהודי, שלפני שבועיים חווה לינץ' אכזרי בשכם, שעות אחרי שכוח צה"ל חיסל שלושה מחבלים • בשיחה עם מרכז התקשורת COL מגולל השליח הרב שמחה לנדאו מחולון את הסיפור
שבועיים לאחר הלינץ': זה מה שגילו השלוחים בבית המשפחה
תמונות: באדיבות המצלם

שבועיים שעבר ניסיון לינץ' אלים בשכם, בידי פורעים ערבים, בביתו של נהג המונית היהודי מחולון מצאו שלוחי הרבי מזוזה פסולה. ביום שישי נקבעה מזוזה חדשה בידי השליח במרכז הרפואי 'וולפסון', הרב שמחה לנדאו.

"ביום שישי שעבר", מספר הרב לנדאו ל-COL, "התקשרה אליי אם המשפחה וביקשה בבהילות שיבדקו את המזוזות בביתה. לא זכור לי קשר קודם איתה אבל היא שמרה אותי באנשי הקשר שלה כ'חב"ד'.

"אמרתי לה שמדובר ביום שישי, וקשה להספיק לבדוק עד כניסת השבת, אולם היא התעקשה. יצרתי קשר עם השליח הרב מנחם מענדל בוטמן, גם הוא מחולון, וזה התחיל לבדוק חלק מהמזוזות ביום שישי".

כאמור, מזוזה אחת נמצאה פסולה וזו נקבעה בסוף השבוע בידי הרב לנדאו ובנו של נהג המונית ובני משפחתו.

נהג המונית היהודי חווה לינץ' בשכם לפני כשבועיים,  זמן קצר אחרי פעולת החיסול המוצלחת של כוח צה"ל, במהלכה נורו למוות שלושה מחבלים שהיו אחראים על שורה של פיגועי טרור כנגד יהודים.

הנהג נכנס לאזור מסיבה עסקית, כאשר לפתע צבאו על רכבו עשרות צעירים והחלו לגרום לו נזק כבד. בתיעוד שצילם עובר אורח נראה צמיג הנזרק אל הרכב ונשמעים קולות של פלסטינים "לשרוף את הרכב".

בנס הצליח הנהג, שלכל אורך התקרית שוחח עם נציג שב"כ בקו הטלפון, לברוח מהמקום ולצאת מהעיר. הוא סובל מחבלות קלות וסירב להתפנות לקבלת טיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח אודות נהג מונית אזרח ישראלי אשר נכנס לעיר שכם ונרגם באבנים. הנהג הצליח להגיע לחסימה צבאית ושם קיבל טיפול רפואי. מצבו של האזרח מוגדל קל (עפ"י גורמי הרפואה) לבקשתו אינו זקוק לפינוי.

"הנהג עוכב לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר כי הוא נכנס לשכם על מנת לתקן את המונית שברשותו. בשלב מסוים זוהה כאזרח ישראלי על ידי מקומיים ואלו החלו ליידות לעברו אבנים וחפצים נוספים וגרמו נזק למונית והוא נפצע קל. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.