שניאור דייטש | יום י"ד אדר א ה׳תשפ״ב 15.02.2022

איש כת 'לב טהור' נצפה אוסף כסף בבתי אנ"ש קראון הייטס

אדם עבדקן עם גלימה חומה תועד בקראון הייטס כשהוא עובר בין בתי השכונה החב"דית ואוסף כספים עבור 'מטרה חשובה' • שניים מתושבי השכונה זיהו את האיש כאחד מבכירי כת 'לב טהור'
איש כת 'לב טהור' נצפה אוסף כסף בבתי אנ

אדם עבדקן עם גלימה חומה תועד בקראון הייטס כשהוא עובר בין בתי השכונה החב"דית ואוסף כספים עבור 'מטרה חשובה'.

אישה שזיהתה לטענתה את האיש כאחד מבכירי כת 'לב טהור' – אריאל גולדמן, ועדכנה את ארגון 'שומרים' – ארגון שמירה חב"די התנדבותי של תושבי השכונה.

כת לב טהור 'כיכבה' לאחרונה במספר שערוריות, במרכזן החשד להתעללות, חטיפות ומעשים נוספים. הכת חשה נרדפת ומעת לעת מגיעות ידיעות ממדינות נוספות על קבוצות מהכת המנסות להתיישב במקומות שונים.

בעבר ניסו בכת אף לעבור ולהגר לאיראן. קבוצה גדולה ניסתה לאחרונה להתיישב בסרייבו שבבוסנייה, ולאחר תלונות של מקומיים הוצא נגדם צו גירוש מהמדינה ולפי עדויות עזבה הקבוצה לאלבניה.

כאמור, נצפה אדם שמסתובב בשכונת קראון הייטס ואוסף כספים עבור פעילות הארגון. תושב השכונה (שביקש להישאר בעילום שם) סיפר כי אריאל גולדמן, כאמור מבכירי הכת, ביקש ממנו תרומה בנימוק של 'פיקוח נפש'.

בעוד גולדמן טוען כי הכסף נועד ל'פיקוח נפש' ולצרכי קיום בסיסיים עבור המשפחות, כגון אוכל, ביגוד וטיטולים, החשד כי הכספים שאוסף גולדמן נועדים בין היתר להגנה משפטית על חברי הכת שהסתבכו בפלילים, ויש הטוענים כי לא ויתרו על הכוונה להגר לאיראן והכסף נועד לצורך המעבר למדינה.

ארגון 'נפגעי לב טהור' פנה בקריאה לציבור: "אם אתה מזהה את גולדמן או חברי כת 'לב טהור' אוספים 'צדקה' באיזור שלך, שלח לנו עדכון על כך".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.