צבי סופר | יום י"ג אדר א ה׳תשפ״ב 14.02.2022

בן גביר חזר חבוש ותקף: "בנט ולפיד שותקים כמו דגים"

לאחר העימות בשייח ג'ראח בו נפצע, ח"כ איתמר בן גביר חזר הבוקר לזירה כשהוא חבוש לראשו, ופתח במתקפה על הממשלה: "בנט ולפיד שותקים כמו דגים, במקום להגיב בתוקפנות כלפי האיומים" • על המאבק עם השוטרים אמש שהוביל לפציעתו: "קיבלו הוראה לפרק אותי" • על איומי בכיר הגי'האד האיסלמי בעזה: "צריך להוריד לו טיל על הבית עוד היום"
בן גביר חזר חבוש ותקף:

 אמש במהלך ניסיונות המשטרה לפנות את לשכתו הזמנית של ח"כ איתמר בן גביר משכונת שמעון הצדיק, התעמת בן גביר עם השוטרים שאחזו אותו והוא התעלף ופונה לבית הרפואה לטיפול רפואי.

אמש מסר בן גביר מבית הרפואה: "אני מבקש למסור תודה לכל מי שדואג לשלומי. אני כרגע בבדיקות בבית החולים, לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי. לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם! נחזור עד שהביטחון יחזור לשמעון הצדיק!".

ממשטרת ישראל נמסר כי "במהלך פעילות הכוחות במקום, החל חבר הכנסת לנסות להפריע לשוטרים ולדחוף אותם. השוטרים שהיו במקום ניסו להרגיע אותו ולמנוע את את השתוללותו. אחד השוטרים אף קיבל ממנו מכה בפלג גופו העליון. בשלב מסוים הוא נפל לקרקע כשנאבק עם השוטרים, ואז השוטרים קראו מיד לגורמי הרפואה למקום. צר לנו על הניסיון להכפיש את השוטרים שפעלו במקום לשמירת הסדר הציבורי תוך עיוות המציאות".

לאחר העימות בשייח ג'ראח בו נפצע, ח"כ איתמר בן גביר חזר הבוקר לזירה כשהוא חבוש לראשו, ופתח במתקפה על הממשלה, ועל שר המשטרה בר לב.

"סרטון אחד שווה אלף שקרים של בר לב שמנסה לחמוק מאחריות שמוטלת עליו והופך את המותקף לתוקף. ברור לי שהשר בר לב הוא זה שנתן הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי".

העימות בשיח ג'ראח, בו נפצע הח"כ איתמר בן גביר:

 

ח"כ בן גביר הוסיף: "מדובר בשר הכי כושל בתולדות ישראל שהפך לבדיחה בטחונית מהלכת, במקום להשליט בטחון במדינה. בר לב צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה ואם לא, אז צריכים לפטרו, כדי להחזיר לציבור את הבטחון לו הוא ראוי".

השר לבט"פ לשעבר ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) הגיע לביקור חיזוק ב'לשכתו הפרלמנטרית' של ח"כ בן גביר בשכונת שמעון הצדיק.

ח"כ בן גביר: "עד שלא ישיבו את הביטחון לתושבי שמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום".

ובינתיים, בכיר הג'יהאד האסלאמי בעזה, ח'אלד אל-בטש, אמר היום (שני) כי: "אם יהיה בכך צורך, ההתנגדות מוכנה להתחיל במערכת 'שומר החומות 2' כדי לשמור על שיח' ג'ראח".

בתגובה לדברים מסר ח"כ בן גביר: "ממשלת ישראל חייבת להעביר מסר ברור לאיומים כאלו, וצריכה להוריד למחבל הזה טיל על הבית עוד היום".

בן גביר הוסיף: "בנט ולפיד שותקים כמו דגים, במקום להגיב בתוקפנות כלפי האיומים מרצועת עזה. ככה זה כשאסור לך אפילו לצייץ בלי שקיבלת אישור ממנסור".

השר לביטחון פנים עומר בר לב מצידו, תקף את בן גביר. "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר", טען בר לב. "החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה". בר לב הוסיף: "תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח ג'ראח חרף הפרובוקציות".

בן גביר לא נותר חייב: "עומר בר לב, השקרים שלו לא יעזרו", אמר בן גביר בכניסתו, "יש סרטון שמתעד איך שמרביצים לעוזרים שלי בלי שום סמכות, מגיעים לפרק את הלשכה שלי בלי שום סמכות וכנראה שהוא גם זה שנתן להם את ההוראה לפרק אותי, לא יעזור לו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.