מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשפ״ב 13.02.2022

כל שלוחי הרבי באוקראינה בפ"נ כללי: "שנוכל להמשיך בעבודתנו"

המתיחות בגבול רוסיה ואוקראינה מגיעה לשיאה: הערכות גורמי מודיעין אמריקנים כי פוטין עומד לקראת פלישה בימים הקרובים. כלל שלוחי הרבי במדינה חתמו על פדיון נפש משותף • הרב משה קוטרלסקי יקריא באוהל הקדוש
כל שלוחי הרבי באוקראינה בפ
צילומים: מימין: בנצי ששון, משמאל: צבא רוסיה

בצל המצב המתוח במדינה, והחשש מפלישה רוסית קרובה, מאות משלוחי הרבי ובני משפחותיהם הפועלים באוקראינה חתמו היום (ראשון) על פ"נ כללי משותף, שיוקרא על ציונו הקדוש של הרבי.

את פדיון הנפש, בו מבקשים שהשקט והשלווה יחזרו ושלא יארע כל נזק, יקריא על ציונו של הרבי בשעות הקרובות, הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך'.

לאורך היום חתמו, באמצעים וירטואלים, השלוחים הרבים על הפדיון, שנכתב בצל גל העזיבות של עובדי משרד החינול ונציגי ארצות הברית וכדומה מהמדינה.

"הננו בזה לבקש את ברכת כ"ק אדמו"ר שהשקט והשלווה יחזרו בקרוב ממש למדינתינו, שהשלום והרוגע יחזרו לגבולות המדינה, ונוכל להתמסר להמשך עבודת השליחות מתוך בטחון ומנוחת הנפש והגוף", כתבו השלוחים בין היתר במכתבם.

עוד ביקשו: "שלא יארע שום נזק, לא בגוף ולא בממון לאף אחד מאיתנו, וכולנו יחד, כל שלוחי כ"ק אדמו"ר ובני משפחותינו, נחיה בשלום ובבטחון, במנוחה ובשלווה, ונוכל להמשיך בעבודתינו בשליחות כ"ק אדמו"ר להפיץ מעיינות התורה לכל יהודי המדינה מתוך הצלחה רבה ושנזכה תיכף ומיד ממש לראות בהתגלות מלכנו משיחנו למטה מעשרה טפחים והוא יגאלנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.