COL | יום י"ב אדר א ה׳תשפ״ב 13.02.2022

'על האש': ערב הצדעה והערכה למפקדי הפנסאים בלוד

התוועדות 'על האש' מיוחדת נערכה אמש בביתו של המנהל רוחני בישיבת 'תומכי תמימים' בלוד • 'ערב הצדעה והערכה' למפקדי הפנסאים בלוד המתמסרים ללימוד והדרכת חיילי צבאות השם • התוועדו: הרב מנחם קעניג, הרב בנימין וילהלם, הרב שמעון ברגמן, משפיע הסניף הרב נטע גערליצקי ומנהל הסניפים הרב שלומי אזימוב • כיבד את הערב בנוכחותו מר רפי בן לולו מנהל אגף תנועות הנוער בלוד 
'על האש': ערב הצדעה והערכה למפקדי הפנסאים בלוד

התוועדות 'על האש' מיוחדת נערכה אמש בחצר ביתו של מנהל רוחני דישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בלוד, ערב הצדעה והערכה לתמימים מהישיבה בלוד, כ40 בחורים המשמשים כמפקדים, מנהלי פעילות וגנרלים בסניף הפנסאים בלוד. כזכור, סניף הפנסאים בלוד הוא סניף הפנסאים הגדול בארץ עם כ220 חיילים.

במהלך הערב המיוחד התוועדו עם המפקדים הרב מנחם קעניג, הרב בנימין וילהלם, והרב שמעון ברגמן.

מנהל הסניף הת' יהודה בן חיים הודה לבחורים על התמסרותם והתמדתם בכל שבוע ושבוע, וכן סיכם את המחצית הראשונה של השנה עם קליפ מסכם ודיבר על תוכניות העתיד של מחצית ב' אי''ה.

סניף פנסאים בלוד פועל במתכונת מיוחדת ושונה משאר הסניפים. המפקדים נפגשים עם החיילים במפגש השבועי ללימוד, משחק ופעילות. החיילים מחולקים לפי סיירות, לכל סיירת 2 מפקדים קבועים שצמודים לסיירת בכל שבוע ושבוע. פעם בחודש מתקיים מסדר עוצמתי של כלל החיילים, במהלך המסדר מנגנים החיילים עם המפקדים את המנוני הסניף. בנוסף, בכל חודש מתקיים טיול עם המפקדים לסיירת מצטיינת וכן התוועדות בשרית עם המפקדים לחיילי הסיירת המנצחת.

חברי הנהלת ארגון הפנסאים הרבנים שלומי איזמוב, בעריש ביר, אפי רבינוביץ הגיעו והביעו הערכה לתלמידי התמימים המסורים, מפקדי ואנשי צוות הסניף.

משפיע הסניף הרב נטע גערליצקי שמלווה את הסניף בשטח בכל הפעולות הוסיף ונגע בכמה נקודות בנוגע ללימוד עם החיילים ואף לזמני הפעילות והמשחק.

כיבד את האירוע בנוכחותו מר רפי בן לולו מעריית לוד, בתפקידו כמנהל אגף תנועות הנוער בעיר. הוא דיבר בשבח המפקדים המסורים ואף על התוצאות שניכרות בשטח אצל החיילים, והבטיח להמשיך לסייע לארגון הפנסאים בלוד ככל שביכולתו. בסיום אף ביקש לנגן 'אני מאמין' יחד עם כל המפקדים.

תודות נמסרו להנהלת ארגון הפנסאים, הרב שמעון רבינוביץ' וחברי ההנהלה, למשפחת הרב קעניג על האירוח והעזרה בכל השנה, הנהלת ישיבת 'תומכי תמימים' בלוד, ר' שימי ישעיהו, ר' מוטי ממן.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.