COL | יום י"ב אדר א ה׳תשפ״ב 13.02.2022

"תחשוב טוב יהיה טוב": מסרים מרגיעים מהרבי ברחובות קייב

ברחבי קייב בירת אוקראינה, מאות אלפי תושבים נחשפו לשלטי חוצות מהסוג המרגיע: מסר של הרבי "תחשוב טוב – יהיה טוב", ו"מתפללים למען אוקראינה והשלום" • המדובר ב120 שלטי חוצות דיגטליים, במקומות הומי אדם ומרכזיים ביותר • מי עומד מאחורי היוזמה הלא שגרתית והמעודדת?

כפי שדיווחנו כאן ב-COL, מוקדם יותר הערב (מוצ"ש) משרד החינוך והסוכנות היהודית נערכים להשיב מחר (ראשון) ארצה את כלל המורים השליחים ובני משפחותיהם מאוקראינה, זאת על רקע אזהרת המסע והנחיות משרד החוץ. עם המורים נמנים חלק משלוחי הרבי בפועלים במדינה בתחום החינוך.

עם הגעתם ארצה, יפעל משרד החינוך לשבץ את ילדי השליחים במוסדות החינוך, וידאג לתת להם מעטפת רחבה של תמיכה. ככל שיתאפשר, המורים ימשיכו ללמד את תלמידי הקהילה היהודית  במתכונת של למידה מרחוק.

הערב קיים ראש הממשלה נפתלי בנט דיון חירום באשר למצב. הוא קרא לאזרחי המדינה לעזוב מיד את אוקראינה. מוקדם יותר היום, בעיצומה של השבת, קיים בנט דיום חירום ראשון.

אתמול הוכרזה אזהרת מסע על נסיעה לאוקראינה, בדרגה החמורה ביותר.

• 

ברחבי קייב בירת אוקראינה, מאות אלפי תושבים נחשפו לשלטי חוצות מהסוג המרגיע: מסר של הרבי "תחשוב טוב – יהיה טוב", ו"מתפללים למען אוקראינה והשלום" יחד עם תמונת הרבי. המדובר ב120 שלטי חוצות דיגטליים, במקומות הומי אדם ומרכזיים ביותר.

מי עומד מאחורי היוזמה הלא שגרתית והמעודדת?

שליח חב”ד, הרב יונתן בנימין מרקוביץ’, אומר בשיחה עם חרדים 10: “אנחנו בסדר ברוך ה’. ברחוב אומנם הלחץ לא מורגש, אבל בימים האחרונים מפלס הלחץ עלה אצל הישראלים – ולפחות חלקם מתחיל לחזור לארץ.

“אנחנו כאן – ומנסים לעזור בכל מה שאפשר. יש לנו במחסנים כמה טונות של אוכל, מזרוני שינה ועוד דברים למקרה הצורך. פתחנו קו חירום ויצאנו בקמפיין ענק של ‘תחשוב טוב יהיה טוב’ ו’מתפללים למען אוקראינה והשלום’.

“הקמפיין יצא על 120 מסכי  שלטי חוצות – ואנחנו מתפללים ומקווים לטוב”.

אריאל מרקוביץ’, בנו של שליח חב"ד, מספר: “בימים האחרונים נתלו 120 מסכי ענק ברחובות קייב במטרה להרגיע את הרוחות. על השלטים מתנוססים שני ציטוטים, האחד ‘תחשוב טוב יהיה טוב’ של הרבי והשני ‘מתפללים למען אוקראינה והשלום’ כמסר מרגיע. אנשים, גם לא יהודים, מתקשרים לקהילה לומר תודה ואומרים שזה מוריד להם מהפאניקה”.

לדבריו, “מסכי הוידאו ממוקמים ממש במרכז העיר קייב, אחד מהם נמצא על הרחוב הראשי בצומת הכי מרכזית בעיר.

הוא מוסיף: “120 המסכים זה לכבוד 120 שנה לרבי מליובאוויטש, שיהיה בי”א בניסן”.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.