הרצל קוסאשוילי | יום ט' אדר א ה׳תשפ״ב 10.02.2022

הניסיון ליצור סערה נגד חב"ד נס ציונה לא צלח: "השיירה עוברת"

"מסורת או מיסיונריות?" זעקה הכותרת באתר עירוני בנס ציונה, לצד תמונה של בחורים חב"דים המציעים לעוברים ושבים להניח תפילין • השליח הרב שגיא הר שפר מספר לרדיו COL עם התגובות בעיר ועל מה שמתחולל בה
הניסיון ליצור סערה נגד חב
בקטן: הרב הר שפר

הרב שגיא הר שפר, משלוחי הרבי בנס ציונה, התראיין הערב (חמישי) בתכנית 'ליל שישי' ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי, והתייחס ל'מיני' סערה שפרצה השבוע בעירו בעקבות דוכן תפילין.

כזכור וכפי שדווח ב-COL, בתחילת השבוע העלה אתר אינטרנט מקומי תמונה של בחורים חב"דים המאיישים דוכן תפילין בנס ציונה, תחת הכותרת, "מסורת או מסיונריות", זאת לאחר כמה תלונות שהשמיעו תושבים קיצונים.


להאזנה לקטע המלא >>


רובן המוחץ של התגובות, גם בגל הזה התורן, היו חמימות והביעו אהדה לפעילות השלוחים והשליח, שכבר פועל בעיר שלושים שנה, משנת תשנ"ב.

"יש תגובות ביקורתיות מדי פעם", משתף הרב הר שפר. "בעיקר אלו מגיעות בעת שיש 'מתיחות' ברקע, כמו כתבות מסיתות בתקשורת או דיבורים מסיתים מצד פוליטיקאים.

"אנחנו ממשיכים לעשות, 'השיירה עוברת' - כמו שאומרים".

הרבהר שפר מציג את המספרים שהוא מעריך: "96 אחוז מהתושבים בעיר הנורמטיבים, הם בעד הפעילות. אני לא נתקל ברחוב באנשים שהם 'אנטי'.

"מה כן קורה? אתרי אינטרנט ואנשי חדשות שמחפשים כותרות - נאלצים לייצר כאלה כאשר אין משהו אחר. זה להערכתי גם מה שקרה השבוע".

עוד מספר הרב הר שפר: "אנחנו ברוך השם 12 שלוחים כאן, וכל אחד מהם ידיו מלאות עבודה, ובפרט במבצע תפילין, והתגובות תמיד חיוביות. אז בסדר, יש קיצון אחד פה, קיצון אחד שם, לא משהו מעבר".

בהמשך הראיון התייחס הרב הר שפר לקבוצות הנסיעה המשותפות לרבי שהוא מארגן מפעם לפעם. מגיפת הקורונה, כמו בתחומים לא מעטים רבים אחרים, פגעה גם בזאת. אבל לא הרבה.

"אפשר לראות שאנשים מגיעים ל-770, לאוהל, נמצאים בדלת אמותיו של הרבי, וכשהם חוזרים כל החיים שלהם משתנים, מן הקצה אל הקצה ממש".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
זלמי כל הכבוד!
י"א אדר א ה׳תשפ״ב
אל תתפעל!
תמשיך בפעילות!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.