הרצל קוסאשוילי | יום ט' אדר א ה׳תשפ״ב 10.02.2022

צ'רטר התמימים המדובר, הזינוק במחירים וניסיון הסתה נגד חב"ד

הזינוק במחירים והתכנית הכלכלית החדשה של הממשלה, פרשת הריגול שהסעירה את המדינה ועליית המחירים הצפויה בתחבורה הציבורית • וגם: המבצע שכובש את ישיבות חב"ד - וניסיון ההסתה נגד חב"ד בנס ציונה
צ'רטר התמימים המדובר, הזינוק במחירים וניסיון הסתה נגד חב
תמונות: באדיבות המצלמים

כמדי שבוע בליל שישי: תכנית חסידית ואקטואלית לסוף השבוע, בהגשת הרצל קוסאשוילי.

יו"ר השדולה למאבק ביוקר המחיה חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס יהיה כאן וידבר על גזירות הממשלה והיעדר הבשורה בהקלות שנשמעו מפיהם של ראש הממשלה בנט ושר האוצר ליברמן, וגם על הסיכויים להפלת הממשלה דווקא כעת.

האזינו לתוכנית המלאה לפי נושאים >>


העיתונאי שלמה פיוטרקובסקי ממקור ראשון יהיה כאן וידבר על הלחץ של בנט וליברמן שהיא אותם לשלוף שפנים מהכובע מעכשיו לעכשיו, וגם על פרשת פגסוס שזעזעה את המדינה והמניעים של אלו שעומדים מאחורי הריגול הבלתי יאומן במכשירי הטלפון של בכירי הממשל, הפוליטיקה ואנשי העסקים. 

גם התחבורה הציבורית נפגעה בין שלל הגזירות הכלכליות של הממשלה והאוצר, ובעיקר הנוסעים החרדים הרבים. יהיה כאן יוסי סעידוב, יזם חברתי וממקימי ארגון 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית, שידבר כאן על הבעיה האמיתית של ישראל בתחבורה והיא, עלייתן של אלפי מכוניות חדשות מידי חודש לכבישי ישראל, וגם על הפיתרון המתבקש-הפרטה של מערך התחבורה בישראל ועידוד שימוש בתחבורה ציבורית.

"מיסיונריות או מסורת?" תהה פורטל 'נס ציונה שלי' שהציג ברשת תמונה של תמימים חב"דיים לצד דוכן תפילין, והתושבים הגיבו ברובם בעד אנשי חב"ד. יהיה כאן שליח הרבי לנס ציונה הרב שגיא הר-שפר שידבר על הפעילות בעיר עם 12 שלוחים נמרצים ועל ההיענות הגדולה לפעילות של חב"ד מצד התושבים, על הנסיעות לרבי עם קובוצות מקורבים מנס ציונה, ומה הרגיז כל כך את אנשי הפורטל בדוכן התפילין שפגשו?

בעוד קצת יותר מחודשיים נציין את י"א ניסן, 120 שנה להולדת הרבי. לצד האירוע הגדול ביוזמת צערי חב"ד שיתקיים באצטדיון טדי, שוטף את עולם הישיבות החב"די מבצע ייחודי וחסר תקדים של לימוד והכנה ליום הגדול. יהיה כאן הרב מנחם מענדל קנלסקי, מנהל 'וועד התמימים העולמי' בישראל, שיספר על ההירתמות של הנהלות הישיבות בארץ למבצע בגשמיות, ועל המהפך של התמימים ברוחניות והמשובים המיוחדים שהוא מקבל מההורים והתמימים כאחד.

לסיום, עורך הדין וממלא מקום ראש עיריית קריית מלאכי ר' בצלאל (צלי) מזרחי, ידבר כאן על ההתפתחות המדהימה של נחלת הר חב"ד בשנים האחרונות, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.