מנדי ברגר | יום ט' אדר א ה׳תשפ״ב 10.02.2022

מהפכה בשמחה: שותפות בהכנסת כלה ותפילה עולמית

מהפכה בשמחה! שבוע השותפות של ארגון עדי עד – לחיים ולברכה יצא לדרך: שלישי – שלישי, ז' - י"ד אדר א', בחודש "אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ... לְשִׂמְחָה", כולנו לוקחים חלק במהפכה השמחה של הכנסת כלה, בשביל הכלה של היום ובשביל הכלה של מחר • הקמפיין יגיע לשיאו ביום שני, ליל פורים קטן, במעמד תפילה עולמי בו יוזכרו התורמים על ציוני רבותינו נשיאינו ועל קבר מרדכי ואסתר. המעמד יועבר בשידור חי
מהפכה בשמחה: שותפות בהכנסת כלה ותפילה עולמית

מהפכה בשמחה! שבוע השותפות של ארגון עדי עד – לחיים ולברכה יצא לדרך: שלישי – שלישי, ז' - י"ד אדר א', בחודש "אֲשֶׁר נֶהְפַּךְ... לְשִׂמְחָה", כולנו לוקחים חלק במהפכה השמחה של הכנסת כלה, בשביל הכלה של היום ובשביל הכלה של מחר. הקמפיין יגיע לשיאו ביום שני, ליל פורים קטן, במעמד תפילה עולמי בו יוזכרו התורמים על ציוני רבותינו נשיאינו ועל קבר מרדכי ואסתר. המעמד יועבר בשידור חי. 

מהפכה בשמחה – קחו חלק בהכנסת כלה!

השקת קמפיין השותפות נערכה ביום שני באולם האירועים בכפר חב"ד ב', באירוע מרגש וחגיגי בהשתתפות 300 ידידות ושותפות בהפקת חברת צבעים הפקות. מאות המשתתפות הגיעו לערב ולקחו על עצמן יעדי גיוס לשבוע השותפות מתוך הערכה ותחושת שייכות למפעל הנתינה המיוחד המחבק את כל הקהילה.

צפו: 

המשתתפות נהנו מתוכנית מושקעת: ההצגה האומנותית "רווקות" של תיאטרון פסיפסו, "הלהקה" - הופעה מוזיקאלית מבית טלי אברהמי, לצד ארוחת ערב חגיגית. על המסך השתקפו נתוני העשייה המופלאה: מוצרי סל הנדוניה בשווי אלפי שקלים שניתנו ל-480 כלות בשנה האחרונה, לצד המיזמים פורצי הדרך של 'לחיים ולברכה' לקידום שידוכי בוגרים. ארגון עד עד – לחיים ולברכה פועל בשם הקהילה, מכוחה – ולמענה. כל אחת לוקחת חלק בהשקעה שמניבה תשואה חוזרת, ועל התשואה הזו העידו שיתופים מרגשים מקמפיין השותפות הקודם: אסתי, בחורה שלקחה על עצמה להכניס מספר כלות מעל ליכולתה, סיפרה על הבמה בהתרגשות שבעוד חודש בדיוק, בז' אדר ב', היא מתחתנת בעז"ה. הגב' יפה שפינר שיתפה כיצד היא 'יצאה מעצמה' מעבר לאפשרויות הטבעיות והתחייבה לתרומה של הכנסת 3 כלות, ובשנה האחרונה זכתה להשיא 3 מילדיה.

משתתפות הערב המשיכו באותו כיוון ונרתמו כל אחת ככל יכולתה ואף מעבר – בהכנסת כלות וכלות בוגרות בסכומים נכבדים כדי לתת כוח לארגון להמשיך ולהרחיב את העשייה הברוכה.

בימים אלה – זה הזמן של כולנו לזכות לקחת חלק במצווה הגדולה, לתרום ולזכות לראות את "פירותיהם בעולם הזה", כפי שמעידות תורמות רבות שזכו לשידוכים, לחתונות, לשמחות ולישועות בזכות התרומה לעדי עד – לחיים ולברכה. בסיום הקמפיין תצטרף זכות הצדקה לזכות התפילה המיוחדת על הציונים הקדושים ועל קבר מרדכי ואסתר, ובקשות תורמים יוזכרו במעמד מיוחד ומרגש בתפילה לזירוז הגאולה הפרטית והכללית. 

 זה קשור גם אליך! כי כולנו חלק מקהילת חב"ד. התרומה שלנו לכלות  תחזור אלינו בעז"ה לקראת החתונה שלנו או של ילדינו. נזרע הכנסת כלה, ונקצור את "פירותיהם בעולם הזה". בישועה, בשידוך ובתמיכה ממנה ניהנה בקבלת סל נדוניה לקראת השמחה שלנו.

**

מהפכה בשמחה – קחו חלק בהכנסת כלה!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.