מנחם קרביצקי | יום ח' אדר א ה׳תשפ״ב 09.02.2022

איך חרדים מתקבלים לעבודות נחשקות עם לימודים מקוצרים?

עולם התעסוקה המשתנה במהירות מול העיניים לא מאפשר לשבת בחיבוק ידיים, קובעים מומחי כלכלה בדוחות אחרונים. כשתחום התעסוקה הדינמי מתפתח לכיוונים חדשים, דורש להגיב בזמן ולא עושה הנחות לאלה שנותרו מאחור. מהי הדרך המהירה והנכונה לצעירים חרדים להשתלב בתעשייה?
איך חרדים מתקבלים לעבודות נחשקות עם לימודים מקוצרים?
תמונה: וועידת ההייטק החרדי

בתקופה שלנו, חשוב יותר מתמיד לקרוא נכון את המפה הסבוכה של שוק העבודה, לזהות את המגמות החמות לפני כולם ולהניח את האצבע על הדבר הבא שייקח אותך כל הדרך למשכורת גבוהה ואיכותית.

המרכז החרדי להכשרה מקצועית, מוסד הלימודים שאחראי על עשרות אלפי בוגרים מצליחים, עושה בשבילך בדיוק את זה עם מסלולים בהתאמה לתנודתיות השווקים, מערכי קורסים מעודכנים, תכנים רעננים ומובילות בולטת. עכשיו הוא מעניק לך הזדמנות חסרת תקדים להצטרף לנבחרת ההנדסאים ולעלות על דרך מקצועית ומהירה במיוחד.

מחזיק בתעודת בגרות? עברת מכינה טכנולוגית? הירשם למסלולי הנדסאי חשמל, הנדסאי אדריכלות, הנדסאי תוכנה והנדסאי בניין והתחל את הלימודים מיד!


מתאים לך להתחיל לימודים מתקדמים כאן ועכשיו? לחץ כאן>>>


מסלולי ההנדסאים במרכז החרדי לקחו בפעם השישית ברציפות את הציון המקסימלי במדד הציונים הארצי, ומצליחים להציב את התלמידים בטופ במקביל לשמירה מוחלטת על קורסים ללא תכנים אקדמיים.

במסלול הנדסאי חשמל תעבור הכשרה מובילה בתכנון וביצוע עבודות חשמל ותשתלב במשרדים ומפעלים או כעצמאי בשכר גבוה.

במסלול הנדסאי אדריכלות תזכה להכשרה חווייתית בתכנון ועיצוב מבנים ותשתלב במשרדי אדריכלים, בוועדות תכנון ועוד.

במסלול הנדסאי תוכנה תקבל הכשרה מקיפה בתחום פיתוח והנדסת תוכנה ותשתלב כמתכנת וראש צוות פיתוח.

ובמסלול הנדסאי בניין יבנו לך הכשרה מעמיקה במגמת ניהול הבנייה או במגמת תכנון מבנים ויובילו אותך להשתלבות עמוקה בענף הבנייה.

מסלולי המרכז החרדי להכשרה מקצועית הפכו למבוקשים יותר מתמיד לאור העובדה שכלל השלוחות ממוקמות בלב הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ ומציגות אווירה וצביון בלתי מתפשרים, ללא ויתורים. תכני הלימודים, המפוקחים באמצעות ועדה רוחנית מחמירה, מותירים בחוץ חומרים אקדמיים שנאסרו על ידי גדולי ישראל ואף מסרבלים את הלמידה ומאריכים את תקופת ההכשרה ללא צורך, ובתמורה זוכים התלמידים למערכי שיעורים מנופים, ממוקדים ומחוברים לשטח.

"הוכחנו שלשמור על ערכי היסוד שלנו כשומרי תורה ומצוות בד בבד עם רמה לימודית גבוהה ותוצאות מצוינות בעמידה במבחני גמר ובאחוזי השמה - זה אפשרי", מסכם אברהם הורן, מנכ"ל המרכז החרדי להכשרה מקצועית. "עשרות אלפי בוגרים המשולבים בכל ענפי המשק והתעשייה מהווים הוכחה בלתי פוסקת לכך".


 דלג על כל השלבים בדרך למקצוע העתיד! לחץ כאן עכשיו >>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.