מנדי ברגר | יום ז' אדר א ה׳תשפ״ב 08.02.2022

ליום ההולדת ה-120: אנ"ש והתמימים בחלוקת תורת הרבי

לאור דבריו הברורים של הרבי ובהמשך למסורת ביובלות קודמים, בהם עודד הרבי את צא"ח, פתחו צעירי אגודת חב"ד המרכזית כבר לפני שבועות ארוכים, בחלוקה של כל תורת הרבי ע"י אנ"ש והתמימים, במטרה להתאחד במתנה מיוחדת זו של לימוד כל תורת הרבי
ליום ההולדת ה-120: אנ

עם התקרב יום הבהיר י"א ניסן, בו ימלאו 120 שנה להולדת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, נרגשת תכונה והתרגשות מיוחדים לרגל היובל.

המשפיעים בהתוועדויות עומדים על ההכנות הנדרשות מהחסידים לרגל היום, וזכרונות מיובלות קודמים ממלאים את כל הערוצים החסידיים בהם זורמים מי ההתקשרות לרבי.

הלבבות מתחממים ממענות הקודש של הרבי על הכנות החסידים בשנת תשל"ב יובל השבעים, ובשנים אחרות, ההרגשה היא שזהו יומו הפרטי של הרבי, וההתקשרות המתבטאת ביום זה היא מאד אישית, ויחד עם זה מרוממת ומביאה לשמחה גדולה שמחת יום שנולד בו משה, רועה ישראל מנהיג דורנו.

על השאלה איזו מתנה לתת לרבי לרגל היום, ענה הרבי בעצמו בשיחת פורים תשל"ב: "אלו המתכוננים לי"א ניסן ושואלים האם לבחור בענין של צדקה או תורה, כאן המקום להעיר ולהאיר, שלכל לראש יש לקשר את המתנה עם ענין של תורה!, על מתנה בכלל לא שייך להעמיד תנאים, אך מטרת המתנה היא לגרום נחת רוח".

במילים אחרות, הכוונה בפשטות שצריך להיות אצל כל אחד - מי שרוצה - גם מי שרוצה להוסיף בצדקה או בפעולות, צריך להיות אצל כל אחד הוספה בלימוד התורה! הן בנגלה והן בפנימיות התורה."

לאור דבריו הברורים של הרבי ובהמשך למסורת ביובלות קודמים, בהם עודד הרבי את צא"ח, פתחו צעירי אגודת חב"ד המרכזית כבר לפני שבועות ארוכים, בחלוקה של כל תורת הרבי ע"י אנ"ש והתמימים, במטרה להתאחד במתנה מיוחדת זו של לימוד כל תורת הרבי.

בשונה מיובלות אחרים בנשיאות הרבי, תורת הרבי מקבלת משנה תוקף בשנת 120, כדברי הרבי בשיחה (כ"ף מר-חשון תשמ"א) לרגל מלאות 120 שנה להולדת כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב: לימוד תורת בעל יום ההולדת.

להשתתפות בחלוקה ניתן לבקר באתר המיוחד שהוקם - האתר ידידותי למשתמש, ותזכורות אימייל ישלחו בהמשך השנה.

מנהל צא"ח הרב שמואל בוטמאן העומד בראש המבצע, מביע את בטחונו כי יחד עם כל החסידים נחגוג את י"א ניסן ה-120 עם בעל יום ההולדת בירושלים עיר הקודש בגאולה השלימה.

לכניסה באתר - לחצו כאן!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.