COL | יום ו' אדר א ה׳תשפ״ב 07.02.2022

דואגים לתמימים: ערב הוקרה לתורמי בניין 755 בקראון הייטס

בערב חגיגי והוקרה לתורמים ציינו בקראון הייטס את קניית הבניין החדש והמרווח 755 איסטרן פארקווי, ליד בניין הפניימיה המיתולוגי 749, שנרכש בעידוד ובהכוונת הנהלת הישיבה • בתכנית העתידית: שילוב שני הבניינים 749 ו-755 לקמפוס אחד גדול אשר ישרת את הבחורים עם מקומות לינה, מקווה מפואר, 'זאל' קטן ללימוד, מטבח ועוד
דואגים לתמימים: ערב הוקרה לתורמי בניין 755 בקראון הייטס
צילום: שלום בורקיס

אתמול, יום ראשון אחה"צ, נערך אירוע הוקרה לתורמים והפעילים וחנוכת בניין 775 איסטרן פארקווי לטובת ישיבת 770.

הכל החל כשבמהלך מסע התרמה לישיבה בקיץ האחרון, נודע לקבוצת התורמים כי הבניין הסמוך לבניין הפנימייה המיתולוגי 749 מועמד למכירה.

המוכר אותר במהירות ונוצר עימו קשר.

מדובר בבניין בית ספר לשעבר וכן מעונות אשר נרכשו שניהם לטובת הישיבה. באחד הבניינים החדשים, התכנסו תורמים ותומכים. המנחה הרב מנדל יוזביץ, הודה ושיבח את כל העסקנים והתומכים שהקדישו ממרצם זמנם וכספם לדאוג לרווחת תלמידי התמימים, תוך מתן אוזן קשבת ודאגה לצרכיהם כאשר הם שוהים בחצרות קדשינו, הרחק מביתם והוריהם.

הרב יוסף ברוין, חבר בית דין קראון הייטס, אמר כי לבניין יש חשיבות מיוחדת, כשהוא ממוקם מול 'בית מקדש מעט' 770, וישמש מקום שבו הבחורים יוכלו לא רק לשבת וללמוד, אלא גם לאכול ולישון בתנאים ראויים.

הרב ברוין סיפר על הרב משה ירוסלבסקי, שהקים מפעל חסד עצום עבור האורחים "הכנסת אורחים" בחודש החגים. הרבי הזכיר אותו פעם, שהוא בעצמו חסיד אורח מארץ הקודש, ודאג בעצמו לאורחים. "גם היום, יש מי שעמדו במשימה ולקחו אותה על אחריותם וזו זכות עצומה".

ר' יודי גרינברג, אחד משולשת התורמים, לצד ר' מאיר קבקוב ור' מאיר בוקצ'ין, סיפר כי גיוס הכספים לבניין נערך בטווח של 24 שעות בלבד, הודות לסיועם של מספר תורמים. ר' מאיר קבקוב תיאר את המכשולים הגדולים שעמדו בפניהם במהלך הרכישה, אשר הודות לה', נפתרו בנס.

הוא הודה לתורמים ר' יענק'ל שפיצר, ר' יוסי פופאק, ור' דוד סמטאנה ואחרים שנרתמו וסייעו בתקופה הקשה.

הרב חיים זלמנוב, המנהל את איגוד תלמידי הקבוצה, הציג סרטון מפעילות האיגוד, המפעיל 6 מעונות קטנים יותר בשכונה. המעונות החדשים יספקו מקומות לינה רבים יותר עבור התמימים.

האירוע נחתם בסיור בין השיפוצים שנערכים במעונות הישיבה, שיהיו מוכנים בחודשים הקרובים לאירוח בחורי הקבוצה הלומדים ב-770.

התכניות העתידיות כוללות את שילוב שני הבניינים 749 ו-755 לקמפוס אחד גדול אשר ישרת את הבחורים עם מקומות לינה, מקווה מפואר, 'זאל' קטן ללימוד, מטבח ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.