תוכן שיווקי | יום ל' שבט ה׳תשפ״ב 01.02.2022

כיצד לבחור חברת הדברות?

יש לכם מזיקים בבית? באמצעות הדברות מקצועיות לבית ולעסק תוכלו לקבל את הפיתרון לכל המזיקים. יש לבחור בקפידה את החברה איתה תעברו את המסע הזה. המטרה שלכם היא למצוא חברה בעלת מוניטין גבוה אשר תוכל להעניק לכם את הפיתרון לטווח הארוך. יש לא מעט בעלי מקצוע אשר לא מעניקים אחריות לעבודה שלהם, לאחר מספר חודשים המזיקים יכולים לחזור. בעל מקצוע אמין ומקצועי יעניק לכם אחריות של כשנה מיום ההדברה ובנוסף, יגיע לביקור מספר ימים לאחר ההדברה כדי לוודא שאכן העבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר.
כיצד לבחור חברת הדברות?
קרדיט תמונה: freepik

הדברות מקצועיות לבית ולעסק

הדברות נעשות בכל האזורים, הדברות מקצועיות לבית ולעסק יכללו את כל האלמנטים הרלוונטים, גם עבור חצרות הבית. בדרך כלל, כאשר מדובר על בתי עסק המחיר אותו נשלם יהיה גבוה יותר מכיוון שההדברה נעשית על שטח גדול יותר. היום יש סוגים שונים של אפשרויות הדברה, ביניהם הדברה ביולוגית והדברה כימית.

ההבדל בין הדברה ביולוגית להדברה כימית הוא באופן ביצוע העבודה והחומרים בהם נשתמש. הדברה כימית היא באמצעות חומרים כימיים אשר נדרש רישיון להשתמש בהם, אסור לכם לפנות למדביר שאינו מורשה. הדברה כימית גם פוגעת בסביבה, אבל עושה את העבודה מבחינת איכות ההדברה. 

בשנים האחרונות יש יותר דגש על הדברה ביולוגית, אשר גם עבורה נדרש בעל המקצוע להחזיק ברישיון מתאים. הדברה ביולוגית מתבצעת במספר אופנים על בסיס דברים טבעיים.

לדוגמא, הדברה ביולוגית יכולה להיות באמצעות טורפים כמו זיקיות, עופות שונים וכן הלאה. טורפים אלו למעשה אוכלים את כל המזיקים שיש לכם בבית. עוד אלמנט נפוץ להדברה ביולוגית עבור הדברות מקצועית לבית ולעסק הוא באמצעות מכשיר אשר מגיע לצלילים גבוהים שהאוזן שלנו לא יכולה לשמוע, אבל האוזן של המזיקים לא יכולה לשאת בהם ובכך הם בורחים. 

הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה היא אחת ההדברות המורכבות שיש. מדובר על עבודה יסודית מאוד שחייב המדביר לעשות, רק מומחים יוכלו להגיע לביצועים גבוהים ולכן, המחיר אותו נשלם עבור הדברת פשפש המיטה יהיה גבוה יותר מאשר הדברות אחרות.

המחיר אותו נשלם עבור הדברת פשפש המיטה ינוע בטווח של 1,000 ש"ח ועד כ-1,700 ש"ח בהתאם לגודל החדר ומורכבות העבודה. משך ההדברה תיקח בין שעתיים לארבע שעות מכיוון שיש למצוא את כל מקומות המסתור של המזיק. מקומות אלו יכולים להיות מתחת למיטה, בסדקים שיש בקירות, במזרון עצמו, בחריצים בקירות ועוד.

לאחר מכן יש לבצע שאיבת אבק מסיבית ולוודא גם בשקעי החשמל עצמם האם יש שם מזיקים. ההדברה מתבצעת באמצעות ריסוס מיוחד אשר כולל גם מעכבי גדילה של ביצים. לאחר שבועיים מיום ההדברה על בעל המקצוע להגיע לביקור ללא עלות אשר שם הוא יבחן את טיב העבודה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.