מערכת COL | יום ה' אדר א ה׳תשפ״ב 06.02.2022

צעירי חב"ד: פריסת השלוחים בבתי הרפואה תורחב משמעותית

כיום פועלים בבתי הרפואה ברחבי הארץ 23 שלוחים במשרה מלאה. בצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש הציבו יעד: 12 שלוחים חדשים עד ליום הבהיר י"ר בניסן, 120 שנה להולדת הרבי
צעירי חב
השלוחים בבתי הרפואה (באדיבות המצלם)

לקראת י"א ניסן הקרב ובא, יובל מאה ועשרים שנה להולדת הרבי, מכריז אגף לב חב"ד של צעירי אגודת חב"ד על יעד שאפתני ונרחב: תוספת של 12 שלוחים חדשים למערך הפעילות בבתי הרפואה.

כיום פועלים בבתי הרפואה ברחבי הארץ 23 שלוחים במשרה מלאה, המקדישים את חייהם לסיוע גשמי ורוחני למאושפזים בבתי הרפואה ופועלים גדולות ונצורות.

הרב לוי מנדלזון, מנהל לב חב"ד בצעירי חב"ד, מסביר: "בשנה החולפת הוספנו למערך השלוחים בבתי הרפואה ארבע משפחות שלוחים שפועלות במרץ. אין צורך להסביר עד כמה תוספת של כל משפחת שלוחים מוסיפה משמעותית את הפעילות וכן את הפוטנציאל בבתי הרפואה הגדולים-יחסית להוסיף יותר משליח אחד.

"מפת בתי הרפואה הכלליים כוסתה כמעט כולה, אך פריסת השלוחים המיועדת מתוכננת לקלוט שלוחים גם לפעילות בבתי רפואה עם התמחות ייחודית בשיקום וכיוצא בזה, וכן לתוספת של שלוחים בבתי הרפואה הגדולים בישראל בהם יש צורך בשליח נוסף לשליח שכבר פועל במקום".

השלוחים שיצטרפו למשפחת 'לב חב"ד' של צעירי חב"ד, יקבלו ליווי והדרכה במערך הפעילות המיוחד וכן סיוע כלכלי משמעותי בתחילת הדרך, לו שותפים גם קרן מרומים והשליח הרב שמואל רוזנשיין, לצד תורמים נוספים שכבר העניקו את התמיכה הראשונית לפרוייקט, ובד בבד עמלים על גיוס סכומים נוספים למטרה חשובה זו.

צעירי חב"ד פונים לאברכים ומשפחות המעוניינים לצאת לשליחות, להגיש את מועמדותם דרך אגף הסניפים בצעירי חב"ד, או ישירות לאגף בתי הרפואה בכתובת האימייל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.