הרצל קוסאשוילי | יום ב' אדר א ה׳תשפ״ב 03.02.2022

הזינוק במחירים, השמחה בחודש אדר - והמוזיקאי המוערך שנפטר

החבר מ"קול ישראל" על החסיד הפיזמונאי שהפיץ חסידות בתקשורת, משגיח הכשרות על התחנה הלא צפויה בטורקייה, היועץ הכלכלי על הזינוק הפראי במחירים • וגם: הפודקאסט החדש של חב"ד שמחה באדר ותחלואת הנגיף
הזינוק במחירים, השמחה בחודש אדר - והמוזיקאי המוערך שנפטר
צילומים: ארכיון COL ובאדיבות המצלמים

כמדי ליל שישי בשעה 21:00 תכנית אקטואלית וחסידית לסוף השבוע, בהגשת הרצל קוסאשוילי, ברדיו COL.

זה מה שממתין לכם הערב בתכנית על קצה המזלג:

האם הקורונה בשלבי גסיסה עם דעיכת גל האומיקרון, או שאנחנו צפויים לגלים נוספים, ומה יעילות החיסונים במצב בו אוכלוסיות גדולות כל כך נדבקות, מבלי שיש מקדמי הגנה ומגבלות? אנחנו נשוחח על כך עם המנהל המקצועי של עמותת מדעת ד"ר אורי לרנר.


להאזנה לשידור החוזר >>

האזינו לתוכנית המלאה לפי נושאים >>


השבוע הלך לעולמו, המוזיקאי, היוצר, הפזמונאי, המשורר וכמובן החסיד הרב אברהם זיגמן, שעבד במשך עשרות שנים בקול ישראל. נשוחח עם חברו אמנון שילוני, מנהל רשת ג' בקול ישראל לשעבר, שיספר על החן המיוחד של הרב זיגמן, כמו גם היותו איש מקצוע מדרגה ראשונה וחבר נאמן שדאג בכל חג להזמין אליו לביתו עובדים מהרדיו ולחבר אותם לאידישקייט בדרכו המיוחדת.

מה עושה משגיח כשרות שנתקע בסופת שלגים באיסטנבול ומחולץ על ידי מקומיים למסגד כשהוא מוקף במוסלמים? נשוחח עם הרב ישראל אלבום, שחווה בשבוע שעבר חוויה יוצאת דופן ויספר לנו עליה ועל הסוף הטוב שלה.

האם מחאת הפסטה היא המודל הנכון של המחאות בצל גל ההתייקרות ששוטף את הארץ? מה עם הזיכרון הקצר שלנו הישראלים? האם הוא ישפיע על המשוואה הכלכלית או לא? ומהי בכלל הדרך השפויה לנהל משק בית כשהכל מסביב מתייקר? נשוחח על כך עם היועץ הכלכלי שלנו שחר וולף.

פודקאסט חב"די חדש נולד-ראש המוסד. אגודת חסידי חב"ד בסיועה של חברת צ'ארדי, השיקה פודקאסט מיוחד מסוגו, בו יתארחו שלוחים ומנהלי מוסדות חב"ד מכל העולם, שם הם יספרו על השליחות ועל האתגרים איתם הם מתמודדים, כמו גם סיפורי השגחה פרטית וניסים. נהיה כאן בשיחה מלאת פרגון עם הרב אריאל למברג מזכ"ל אגו"ח והמגיש והמראיין אפרים קמיסר, שיספרו על הקונספט הייחודי ועל הסיבות שהולידו את הפודקאסט הזה.

לסיום השחקן והיוצר ר' מיכאל וייגל, יספר כאן על עבודת השמחה בחודש אדר ועל הייחודיות של הופעה בפני ילדים, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו.

כל זה לצד ניגונים לאורך כל התוכנית כמובן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.