COL | יום ב' אדר א ה׳תשפ״ב 03.02.2022

לקראת חנוכת הבית: הקדשת הבניין החדש ל"צעירי השלוחים"

באירוע מרשים הוקדש הבניין החדש של ישיבת "צעירי השלוחים" בצפת, ונקרא "בית שלמה" על שמו של הנדיב ואיש החסד הרה"ח ר' שלמה ב"ר בנימין • בהשתתפות רב קהילת חב"ד וראש מחלקת הכשרות הרב מרדכי ביסטריצקי, ראש הישיבה הרב זלמן קפלן, השליח ויו"ר המוסדות הרב חיים קפלן וראש העיר מר שוקי אוחנה • לקראת י"א ניסן, מלאות 120 שנה להולדת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, מתוכננת חנוכת הבית ברוב פאר והדר
לקראת חנוכת הבית: הקדשת הבניין החדש ל

באירוע מרשים הוקדש הבניין החדש של ישיבת "צעירי השלוחים" בצפת, ונקרא "בית שלמה" על שמו של הנדיב ואיש החסד הרה"ח ר' שלמה ב"ר בנימין.

הבניין החדש כולל בית מדרש מפואר ורחב ידיים, כיתות לימוד, מקווה טהרה מרווח, 3 קומות של מרחבים מוגנים קומתיים, חדרי ספח ועוד. במקביל לבניית הבנין החדש, נערך גם שיפוץ מקיף בקמפוס הוותיק ונעשו עבודות פיתוח נרחבות בכל רחבי הקמפוס.

שני בניו שהגיעו לאירוע המיוחד הסירו את הלוט מעל ההקדשה שעל הבניין, יחד עם מנהלי המוסד, השליח ויו"ר המוסדות הרב חיים קפלן וראש הישיבה, העומד גם מאחורי בניית הבנין החדש, הרב שניאור זלמן קפלן.

את הסרט בכניסה לבניין החדש גזר יחד עם בני המשפחה ראש העיר מר שוקי אוחנה ואת המזוזה קבע רבה של קהילת חב"ד וראש מחלקת הכשרות הרב מרדכי ביסטריצקי. לאחר הסרת הלוט מעל שלט ההנצחה בלובי הבניין המפואר נכנסו האורחים, יחד עם תלמידי הישיבה לתפילת ערבית, ביום השנה לפטירתו של ר' שלמה, בבית המדרש החדש והמפואר.

בהמשך נערך סיום ששה סדרי משנה שנלמדו על ידי התלמידים לזכרו, כאשר נציגי התלמידים עורכים סיום על כל אחד מששה הסדרים: סדר זרעים - הת' מנחם מענדל מנדלסון מווינה, אוסטריה, סדר מועד - הת' קהת ליטווין מלואסוויל, קונטאקי, סדר נשים - הת' אליהו משה באגאמילסקי מסיאטל, וושינגטון, סדר נזיקין - הת' אהרן פרוינדליך מבייג'ין, סין, סדר קדשים - הת' לוי יצחק סגל, מסלימה, מלטה.

את הסיום סדר טהרות וסיום הש"ס כולו ערך הרב זלמן קפלן, העומד בראש ישיבות "צעירי השלוחים" אשר הביא אותן לפיתוח והישגים חסרי תקדים, בגשמיות וברוחניות. המרא דאתרא הרב ביסטריצקי ונציג המשפחה המשיכו בדברי תורה וברכה.

לאחר מכן המשיכו האורחים לסעודת מצווה והתוועדות חסידית עם בני המשפחה, צוות הישיבה ומנהלי המוסדות, שנמשכה אל תוך הלילה בשמחה ובהתרגשות.

לקראת י"א ניסן, מלאות 120 שנה להולדת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, מתוכננת בעזהי"ת חנוכת הבית ברוב פאר והדר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.