מנדי ברגר | יום א' אדר א ה׳תשפ״ב 02.02.2022

אורח השלוחים: בן דהן נאם בכינוס שלוחי חב"ד בירושלים

עשרות שלוחי חב"ד בירושלים הבירה, התכנסו אמש להתוועדות חסידית לרגל ראש חודש אדר, שם ציינו את הפעילות שנעשית עד כה וכן את הפעילות הרבה שתתקיים בתקופה הקרובה אורח הכינוס: יו"ר המועצה הדתית החדש בירושלים - הרב אלי בן דהן
אורח השלוחים: בן דהן נאם בכינוס שלוחי חב

משנכנס אדר מרבים בשמחה ובירושלים הירבו בשמחה גדולה במפגש של כינוס והתוועדות של שלוחי הרבי בעיר שהתקיים לאחר הפסקה של למעלה משנתיים.

פתח את ההתוועדות בדבר מלכות השליח ויו"ר צא"ח בעיר הרב נפתלי הכהן רוט במעלת השמחה של חודש אדר בשילוב פרפראות של שמחה.

יוזם ומארגן המפגש, המשנה לראש העיר ירושלים ושליח חב"ד בעירייה הרב יעקב הלפרין, הזמין את אורח הכבוד הרב אלי בן דהן שהתמנה בשבוע האחרון ליו"ר המועצה הדתית בירושלים.

הרב בן דהן סיפר בהתלהבות רבה על ביקוריו אצל הרבי עת שימש מנהל לשכתו של הרב הראשי הרב מרדכי אליהו זצ"ל בשנת תשמ"ו ובשנת תשמ"ט. בסיום הביקור השני כשהרב אליהו ביקש מהרבי ברכה לבני לוויתו, בירך הרבי את הרב בן דהן לברכה והצלחה. "זמן מועט אח"כ התמנתי למנהל בתי הדין הרבניים באה"ק ללא סיבה הגיונית לכך, ותליתי זאת אך ורק בברכתו של הרבי. ברכות הרבי מלוות אותי עד היום בכל תפקידיי הציבוריים" אמר והוסיף כי "עם היבחרי ליו"ר המועה"ד בעיר הקודש לאחר בקשת ולחץ הרבנים עלי, דלתי פתוחה באוזן קשבת לכל צרכי השלוחים בעיר בפעילות משותפת, אתם שלוחים של הרבי ואני אהיה שליח שלכם!"

הרב הלפרין פתח בברכה והוקרת תודה לראש העיר מר משה ליאון שתמיד קשוב לסייע ולתמוך לכל צרכי קהילת חב"ד בעיר, המוסדות ובתי חב"ד, ובהמשך פרס בפני השלוחים את האתגרים הרבים למען הצלחת גיוס משאבים עירוניים לטובת השלוחים, "ההצלחות הרבות אני זוקף אך ורק מכוח השליחות של הרבי וברכותיו הרבות שמלוות אותי בכל רגע ממש" אמר הרב הלפרין. בימים אלו מתבשרים גם על התפתחות מדהימה של פתיחת גנים חדשים כולל בשכונות חדשות שמצטרפים לפריסה עירונית רחבה של עשרות גני חב"ד בעיר כאשר כל גן זה אתגר והתמודדות בפני עצמו. במהלך ההתוועדות דובר גם על חיזוק משמעותי ורחב היקף במבצע פורים ואוהלי מגילה, על חיזוק בסדרי פסח ואף על תהלוכות ל"ג בעומר.

המארח הרב אברהם הכהן הנדל מנהל בית חב"ד בבקעה שיתף את השלוחים על ההרפתקאות בקבלת הקצאת שטח למבנה בית חב"ד מפואר שייבנה בשכונה וייקרא בשם "בית לוי" ע"ש אחיו ז"ל יחד עם הניסים שליוו את כל התהליך. הרב יצחק קורץ מנהל בית חב"ד פסגת זאב - צפון סיפר בהתרגשות על הקמת אשכול גנים חדשים בפתיחת שנת הלימודים החדשה ועל חנוכת הגנים המפוארת שהתקיימה בערב י' שבט בהשתתפות ראש העיר וצוות העירייה. בדבריהם הודו השלוחים לרב הלפרין על הסיוע הרב והצמוד במסירות וללא ליאות עד להשגת המטרה לנחת רוחו של הרבי.

הרב מענדי בלוי מנהל כולל חב"ד באה"ק סיפר קצת על מאחורי הקלעים של הוועדות השונות ומשרדי העירייה שבחלקם הוא זוכה ללוות את הרב הלפרין בפעילותו הרבה למען מוסדות חב"ד והשלוחים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.