תוכן שיווקי | יום י"ד שבט ה׳תשפ״ב 16.01.2022

השיטה שמאיימת על מוסדות לימוד האנגלית

חברת ספיזי פיתחו שיטה לאנגלית שוטפת תוך 42 יום ששוברת את כל המוסכמות. האם כבר לא צריך ללמוד שנים כדי לדבר אנגלית שוטפת? מה השיטה ולמי היא מתאימה? ולמה יש אנשים שבכל זאת בוחרים ללכת למוסדות הלימוד שממשיכות בשיטה הארוכה והישנה? מצאנו עבורכם את כל התשובות.
השיטה שמאיימת על מוסדות לימוד האנגלית
קרדיט: ספיזי יח"צ

אנחנו כבר בעיצומה של שנת 2022 והדרישה לשליטה באנגלית עולה וכמעט מובנת מאליה. מוסדות החינוך והלימוד הגדולים ביותר מציעים מתכונת דומה כבר שנים רבות. אך עדיין אנשים מתקשים לדבר את השפה המבוקשת והחשובה בעולם. מהסיבה הזאת, נפתח קורס האנגלית המיוחד של ספיזי.

יום חורפי אחד, אדם צעיר בשם דניאל בנשי,מייסד השיטה, מצא עצמו ישן ברכבו , במדינה זרה, בלי כסף ובלי יכולת לתקשר עם הסובבים אותו לאור חוסר שליטה מוחלטת באנגלית.זאת למרות שדניאל, כמונו, למד שנים אנגלית בבית הספר. דניאל מספר, שהוא היה במצב כל כך גרוע, שלא הייתה לו ברירה, אלא ללמוד אנגלית בדרך הכי מהירה שאפשר ולהתחיל להרוויח כסף למחייה, אחרת ימצא את עצמו ברחוב. כך נולדה השיטה המדוברת שבזכותה דניאל עזר לאלפי ישראלים לדבר אנגלית שוטפת תוך 42 יום ואפילו פחות.

איך השיטה עובדת?

השיטה מבוססת על שיטת NLP שעוזרת לנו להכניס את השפה למוח שלנו דרך התת מודע. כמו כשהיינו תינוקות למדנו עברית בלי לשבת בכיתה ולשנן חוקי דקדוק, כך גם אנחנו יכולים ללמוד את האנגלית, בעזרת שמע, סרטים, משחקים ועוד דרכים קלילות ומהנות.

למי הקורס זה מתאים ומה המתכונת שלו?

הקורס הוא אונליין, ניתן לעשות אותו מכל מקום בזמן החופשי. הוא מתאים לכל אדם בכל רמת אנגלית- מרמת לימוד אנגלית למתחילים ועד רמת מתקדמים. אך נדרשת מוכנות להקדיש פחות או יותר שעה אחת ביום ללמידה וביצוע המשימות. חשוב לציין, זאת לא שיטת קסם שמשפיעה על המוח ללא שליטתכם, צריך להיות אקטיבי וליישם את הטכניקות.

למה אנשים ממשיכים בשיטה הישנה במוסדות לימוד אחרים כאשר יש שיטה כזאת?

שתי סיבות. אחת היא שיש אנשים שמעדיפים למידה פיזית אז נאלצים ללכת למוסד לימודים פיזי למרות שיקח להם הרבה יותר זמן , מאמץ וכסף. השנייה היא שישנם אנשים סקפטיים, שקשה להם לעכל הצעות שנשמעות להם "טובות מדי". אפשר להבין גם אותם, אנשים רבים נכוו מתרמיות ברשת וכבר נורא קשה להאמין לכל אחד שבא עם הצעות קוסמות, במיוחד בעידן דיגיטלי שבו כולם כבר נמצאים ברשתות.
אבל כמו שאיל ההון וורן באפט אומר- "ישנה סטייה בטבע האנושי להפוך דברים פשוטים למסובכים"

לאותם אנשים נציע לראות את הביקורות באתר- ספיזי ביקורות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.