מנדי ברגר | יום כ"ט טבת ה׳תשפ״ב 02.01.2022

בשווי 4.7 מיליון דולר: הישיבה המרכזית ב-770 רכשה בניין חדש

מתרחבים: בסיוע ועד עסקנים נרכש ביום שישי בניין חדש שישמש את ישיבת תומכי תמימים המרכזית ב-770, בסמוך לפנימייה 749 באיסטערן-פארקווי ובעלות של 4.7 מיליון דולר • 
בשווי 4.7 מיליון דולר: הישיבה המרכזית ב-770 רכשה בניין חדש

ביום שישי נרכש בניין חדש לטובת ישיבת תומכי תמימים המרכזית ב-770 המחנכת מדי שנה מאות בחורים מחסידות חב"ד.

ועד של עסקנים, בראשות איש העסקים מאיר בוצ'ין ובתמיכתם של חברי קהילה רבים בקראון הייטס, ריכז את רכישת הבניין בשווי 4.7 מיליון דולר, בניין הממוקם בסמוך לפנימיית הישיבה הנוכחית ב-749 Eastern Parkway.

755 Eastern Parkway הוא בניין בן 4 קומות, אשר בנוי כבית ספר בקומה הראשונה ובמפלס המרתף, המכיל 12 כיתות, ו-3 קומות נוספות עם 2 דירות בקומה.

במהלך מבצע התרמה לישיבה בקיץ האחרון, התבשרה קבוצת התורמים כי הבניין הסמוך עלה לאחרונה למכירה. תוך כדי עבודה מהירה הם יצרו קשר עם המוכר לגבי רכישת הנכס. בעוד ישיבת 'אהלי תורה', השוכנת אף היא באיסטערן פארקווי, פעלה באופן עצמאי גם לרכישת הבניין, מרגע ששמעו שתומכי תמימים שוקדים על הרכישה, הסכימו לעזוב את המבנה לטובת עתידה של הישיבה ב-770.

בעבודה משותפת עם הנהלה של הישיבה בראשות הרב זלמן לבקובסקי, המשפיע הרב שלמה זרחי, המנהל הגשמי הרב משה מאיר גלוכובסקי - קבוצת עסקנים נדיבים בתיאום של ר' שלמה פלג, השקיעה זמן ומאמצים בתיאום וברכישת המבנה.

חגיגת רכישת הבניין החדש מהווה אבן דרך גדולה בתולדות הישיבה, ועתידה. בשבועות הקרובים יתכנסו הוועד וישיבת ההנהלה כדי להחליט באיזה תפקיד ישמש המבנה בזמן הקרוב. לוועד יש תכניות גדולות להרחיב ולחבר מחדש את שני הבניינים לקמפוס אחד גדול, כדי להכיל מאות תלמידים בעתיד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.