מנחם קרביצקי | יום כ"א טבת ה׳תשפ״ב 25.12.2021

מעבר דירה בעיר - האתגרים והפתרונות

משפחות רבות מעוניינות לבצע הליך של מעבר דירה, כדי שתהיה דירה מרווחת יותר לילדים ולמבוגרים. מדובר בהחלטה שהיא אחת החשובות בחיי המשפחה כיוון שבוחרים סביבת מגורים זהה או סביבת מגורים חדשה. האתגרים והפתרונות
מעבר דירה בעיר - האתגרים והפתרונות
קרדיט תמונה: freepik

משפחות עם כמה ילדים שלומדים בבתי הספר בסביבת המגורים הנוכחית ורוצות לעבור דירה, ההורים מעדיפים לא ליצור שינויים משמעותיים בחייהם ולהישאר בסביבת מגורים זהה. לכן מפרסמים את הדירה הנוכחית למכירה ובמקביל מחפשים דירה גדולה יותר באותו בניין מגורים, או בסביבה הקרובה. במקרים רבים מוצאים במהירות דירה מתאימה מבחינת גודל, מיקום ותקציב ויש מקרים שיש המתנה ארוכה, עד שמוצאים את הנכס המתאים.

מעבר דירה זוהי הזדמנות מעולה לעשות סדר בבית ולא להעביר לדירה החדשה פריטים שלא משתמשים בהם. כך עושים לדוגמה סדר בארונות הבגדים וגם בארונות הנעליים. אם יש בגדים שכבר אינם אופנתיים או אינם מתאימים, נעלי נשים בגוונים ישנים או אלו שנשחקו, זה הזמן להעביר אותם למשפחות נזקקות, או לזרוק אותם בהתאם למצבם הפיזי. גם בנושאים כמו משחקים לילדים, אם יש משחקים שהילדים כבר אינם משחקים בהם לאור גילם, אפשר לתרום אותם לגני הילדים או למשפחות אשר זקוקות לכך. בדרך זו כמות הארגזים תהיה קטנה יותר וגם נעשתה מצווה.

מעבר דירה לעיר חדשה

בערים חדשות העלות של נכסי הנדל"ן היא נמוכה בתחילת הדרך ולכן זוהי אפשרות מעולה לרכוש דירה גדולה בתקציב נמוך. מעבר לכך יש תחושה של חלוציות כאשר מבצעים מעבר דירה לאזור גיאוגרפי חדש ויש המון חלומות שרוצים להגשים.

בעיר חדשה סביבת המגורים מתוכננת לפרטי פרטים, יש בה גני ילדים ובתי ספר חדשים ולכן זו אופציה שהיא מכניסה המון אדרנלין ורצון להתפתחות בכל משפחה.

בחירה של דירה גדולה למשפחה

כאשר קונים דירה חדשה מחברה קבלנית יש היצע נרחב של דירות וכל משפחה בוחנת כמה אפשרויות כדי לקנות בסופו של דבר את הדירה המתאימה לה ביותר. מאז פרוץ הקורונה יש שינוי בקו החשיבה בנושא הדירות החדשות ומשפחות רבות מעוניינות לקנות דירת גן בעלת כמה חדרים. היתרון של דירה מסוג זה הוא שגם במצבים של סגרים, לילדים יש מרחב שבו הם יכולים לשחק ולהשתולל וכך הם לא סגורים כל היום בתוך הבית.

אפשרות נוספת היא דירה מרווחת שיש בה מרפסת גדולה כך שאפשר לצאת ולהתאוורר, או לחלופין דירת מיני פנטהאוז או דירת פנטהאוז שכוללת מרפסות רחבות ידיים או גג וכך יש לילדים מרחבים גדולים גם בדירות הללו.

יום ההובלה

לצורך מעבר דירה בוחרים חברת הובלה שקיבלתם עליה המלצות לאור העובדה שעובדיה מגיעים במועד שנקבע, מעבירים במהירות ובאחריות את הארגזים, הציוד והריהוט למשאית ולאחר מכן מעבירים את כל התכולה לדירה החדשה באמצעות סבלות, או לחלופין בעזרת מנוף שמבצע זאת הרבה יותר מהר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.