מנחם קרביצקי | יום כ"ב טבת ה׳תשפ״ב 26.12.2021

מתגייסים לרכוש מבנה מרווח לישיבה הגדולה באור יהודה

תומכי תמימים הצמיחה נא! הישיבה הגדולה באור יהודה, תומכי תמימים, פותחת הבוקר את ימי השותפות לרכישת מבנה גדול ומרווח לתלמידי הישיבה, התמימים של הרבי. הישיבה הציבה יעד של 15 מיליון שקלים לרכישת מבנה מכללה מקומי שיוסב לצרכי התמימים, וזאת בעקבות סיוע בסיסי וחשוב של ידידי הישיבה, שהבטיחו לתת שקל תמורת כל שקל שייתרם על ידי חסידי חב"ד
מתגייסים לרכוש מבנה מרווח לישיבה הגדולה באור יהודה

ליובאוויטש מתאוררת - ימי השותפות המדוברים יוצאים לדרך הבוקר (ראשון). הישיבה הגדולה באור יהודה, תומכי תמימים, פותחת הבוקר את ימי השותפות לרכישת מבנה גדול ומרווח לתלמידי הישיבה, התמימים של הרבי. 

הישיבה הציבה יעד של 15 מיליון שקלים לרכישת מבנה מכללה מקומי ורחב-ידיים, שיוסב ויותאם לאורח החיים של התמימים, וזאת בסיוע בסיסי וחשוב של ידידי הישיבה, שהבטיחו לתת שקל תמורת כל שקל שייתרם על ידי חסידי חב"ד. לקמפיין הגדול התגייסו בוגרי הישיבה לדורותיה, הוריהם, צוות הישיבה, אנ"ש באור יהודה וכלל חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ.

הישיבה הגדולה, בראשות הרב שלום דובער הכהן הנדל, הוקמה לפני למעלה מעשור. בשנים האחרונות היא רושמת זינוק, והתרחבה משמעותית עם רישום מוגבר של תמימים, לצד הוספת אנשי צוות, רבנים, ר"מים ומשפיעים מהשורה הראשונה של עולם הישיבות החב"די. 

באופן טבעי, החלה מצוקת מקום בקרב תלמידי התמימים ובהנהלת הישיבה החליטו להרים את הכפפה ולאתר מבנה מתאים בעיר אור יהודה. לאחר מאמצים מרובים אותר מבנה רחב ידיים, אולם עלותו גבוהה ויכולה להתאפשר רק עם התגייסות של כלל אנ"ש בארץ הקודש ובעולם כולו. 

בישיבה מציעים מגוון מסלולי תרומה, כפי שניתן לראות בפרסום המצורף. "יש עכשיו הזדמנות נדירה ומיוחדת לכל אחד ואחת מאנ"ש לרכוש מטר נצחי בתומכי תמימים", אומרים בהנהלת הישיבה, "זו זכות אדירה לדורות ולדורי דורות. לרכישת מטר, יש משמעות וסגולה אדירה, של סיוע ממשי לתמימים של הרבי, לשקוד על לימוד התורה ובוודאי שהרבי ורבותינו נשיאנו לא נשארים חייבים". 

בהנהלת הישיבה מציינים, כי כל התורם 5 מטר ומעלה, יקבל דולר שניתן מידו הק' של הרבי - ללא הגרלה.


לתרומה אונליין לחצו כאן!


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.