מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשפ״ב 26.12.2021

3 שבועות אחרי ההתנכלות: המשטרה טרם עצרה את העבריין

לפני שלושה שבועות, ביום השמיני של חנוכה, הגיע מתנכל לחניה הצמודה לבית חב"ד במושב גני יוחנן וללא פחד באור יום ניקב עם סכין את גלגלי הרכב שהושכר במיוחד עבור הפעילות של בית חב"ד • מנהל הבית חב"ד הרב אברהם יצחק פרודנשטסקי ל-COL: "המשטרה עדיין לא תפסה את העבריין"
3 שבועות אחרי ההתנכלות: המשטרה טרם עצרה את העבריין

לפני שלושה שבועות, ביום השמיני של חנוכה, הגיע מתנכל לחניה הצמודה לבית חב"ד במושב גני יוחנן וללא פחד באור יום ניקב עם סכין את גלגלי הרכב שהושכר במיוחד עבור הפעילות של בית חב"ד.

מנהל הבית חב"ד הרב אברהם יצחק פרודנשטסקי סיפר ל-COL כי "כאשר חזרנו הביתה אחרי ערב של הדלקות חנוכיות עם ילדי המושב שלנו ומושב יציץ הצמוד אלינו במטרה לאסוף ציוד ולהמשיך לביקורי בית נוספים וגילינו את הפשע, מיד הזמנו משטרה ופנינו להסתכל במצלמות בסביבה שם הבחנו כי בזמן מנחה באור יום כאשר אנחנו כבר בדרך לפעילות עם רכב נוסף, הגיע המתנכל ופשוט חתך את גלגלי הרכב החונה.

"תושבי המושב השקט בדרך כלל, היו המומים ומזועזעים מהמעשה הנפשע שנעשה במזיד לבית חב"ד, כנראה במטרה להחליש את הפעילות המבורכת, כל זאת כאשר רק לפני כמה חודשים נעשתה קביעת המזוזה לרגל הרחבה ופתיחת הבית חב"ד לשירות התושבים, בו נעשים בקביעות שיעורי תורה לגברים ולנשים ומועדון המעשים הטובים לילדי המושב".

הרב פרודנשטסקי מוסיף כי "כנראה יש מי שלא מתאים לו זאת, אך אנו לא נתפעל ונגדיל את העשייה והפעילות למרות החשש והדאגה. פנינו כמובן מיד למשטרה אך למרות מאמציה עד לרגע זה לא הצליחו לשים יד על המתנכל".

שליח הרבי מציין כי "תנועת חב"ד במשך השנים ידעה התנכלויות מצד גורמים שונים ומשונים, אך תמיד זה לרק שלא החליש אלא הוביל בסופו של דבר לצמיחה שגשוג והרחבה של הקיים, כמו שכתוב בפרשה על בני ישראל שפרעה הקשה להם את הגלות אך כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. 

"אני מכריז כי הם אומרים "פן ירבה" ואנחנו אומרים "כן ירבה". אני קורה למשטרת ישראל לשים את ידה על הפושע מיד ולכל התושבים להצטרף למעגל שיעורי התורה ולדאוג להרחבת הפעילות החשובה כל כך בגני יוחנן והסביבה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.