צבי סופר | יום י"ג טבת ה׳תשפ״ב 17.12.2021

ב'איגוד הצאצאים' הופתעו בשבועות האחרונים מגל פניות

בעקבות הפסקה של שנת הקורונה, ב'איגוד הצאצאים' הוצפו בפניות לגבי ההתוועדות השנתית • תופעה: ההתעניינות בקרב חצרות החסידים בשל העובדה שמשפחות רבות מקרב הצאצאים נטועות בקהילות הק' • איפה ומתי תערך השנה?
ב'איגוד הצאצאים' הופתעו בשבועות האחרונים מגל פניות
הכנס של 'איגוד הצאצאים', לפני שנתיים (צילום: מענדי קורנט)

ציפייה מיוחדת לקראת ההתוועדות השנתית שתתקיים במוצאי שבת פר' שמות לכבוד יום ההילולא 'כ"ד בטבת' בירושלים עיה"ק בהשתתפות אדמו"רים גדולי תורה ואישי ציבור מקרב משפחות 'בית הרב'. 

האווירה החמה והמשפחתית העוטפת את משתתפי ההתוועדות השנתית הפכה את ההתוועדות לאירוע חוויתי ומעצים במעגל השנה של ההווי המשפחתי, ולאירוע בעל משמעות המושך אליו מאות רבות של צאצאים מכל רחבי הארץ הרואים לעצמם זכות גדולה בהשתתפות מרוממת זו המגבירה את זיקתם לסבא קדישא בעל התניא זי"ע.

ב'איגוד הצאצאים' הופתעו בשבועות האחרונים מגל פניות שנועדו לוודא את קיומה של ההתוועדות השנה, זאת בשל העובדה שבשנה שעברה, בעקבות הקורונה, ההתוועדות לא התקיימה. "פניות אלו חיממו את הלב והוכיחו שוב את השפעתו הרבה של איגוד הצאצאים ומקומה המרכזי של התוועדות מסורתית זו בהווי משפחות הצאצאים", אומר הרב משה צבי הלפרין.

תופעה מרתקת הראויה לציון היא ההתעניינות הרבה שמעוררת ההתוועדות השנתית בקרב קהילות הק' וחצרות החסידים זאת בשל העובדה שמשפחות רבות מקרב הצאצאים נטועות בקהילות הק'.

כאמור ההתוועדות תתקיים במוצאי שבת קודש פרשת שמות אור לכ"ב טבת בירושלים באולמי גוטניק בשעה 19.45 בהשתתפות אדמו"רים גדולי תורה ואישי ציבור מקרב משפחות 'בית הרב'. 

משפחות שלא קבלו הזמנה יוכלו לקבל הזמנה אלקטרונית בפנייה לדוא"ל [email protected]

 

 

 

  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.