מנדי ברגר | יום י' טבת ה׳תשפ״ב 14.12.2021

"זה פשע שנאה": תוקף הרב מוסקוביץ נידון ל-11 שנות מאסר

התובע המחוזי של ברוקלין, אריק גונזלס, הודיע ​​כי ג'יימס וינסנט נידון ל-11 שנות מאסר בגין החנק והתקיפה כפשעי שנאה נגד גבר יהודי - הרב מנחם מוסקוביץ', אותו קילל וחנק בזמן שהקורבן הלך הביתה מבית כנסת
מוסקוביץ' לאחר התקיפה, בראיון לתקשורת המקומית

התובע המחוזי של ברוקלין, אריק גונזלס, הודיע ​​כי ג'יימס וינסנט נידון ל-11 שנות מאסר בגין החנק והתקיפה כפשעי שנאה נגד גבר יהודי - הרב מנחם מוסקוביץ', אותו קילל וחנק בזמן שהקורבן הלך הביתה מבית כנסת.

וינסנט, בן 44, נידון אתמול (שני) על ידי שופט בית המשפט העליון בברוקלין דונלד ליאו ל-11 שנות מאסר. וינסנט הורשע בניסיון חנק, תקיפה ועוד, לאחר משפט של חבר מושבעים.

פרקליט המחוז מסר כי על פי העדויות, ב-21 באפריל 2018, בשעה 13:00 לערך, צעד הקורבן הרב מנחם מוסקוביץ , יהודי בן 52, הביתה מבית הכנסת לאחר תפילת שבת. הוא חלף על פני הנאשם בסביבת רוטלנד רואד ורחוב מזרח 46 באיסט פלטבוש, כאשר וינסנט תקף אותו, וזעק "אתם היהודים לקחתם את הבית והמשכנתא שלי".

מוסקוביץ' המשיך ללכת ולאחר מכן רץ וינסנט אל מוסקוביץ' מאחור, הניח את ידיו על צווארו והפעיל לחץ, על פי העדויות. לאחר מכן הוא היכה את מוסקוביץ' בראשו ובגופו, כרך את זרועותיו סביב ראשו של מוסקוביץ' והפעיל לחץ. 

הסאגה הסתיימה בזכות שני עוברי אורח שהתערבו גם לאחר שהנאשם המשיך לצעוק כינויים בנוגע לדתו של מוסקוביץ', שסבל מפציעות שונות בראש ובגוף.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.