מנחם קרביצקי | יום כ"ב כסלו ה׳תשפ״ב 26.11.2021

מיצובישי אלקטריק - קונצרן האלקטרוניקה המוביל בעולם

קונצרן האלקטרוניקה המוביל בעולם  עם טכנולוגיות המיזוג החדשניות ופורצות הדרך - אצלך בבית. טכנולוגיות חדשות צצות מידי יום, ואנו זוכים להיות עדים להתפתחויות, מיזמים ופיתוחים חדשים שנועדו לתת לצרכנים ברחבי העולם פתרונות מתקדמים וחכמים.
מיצובישי אלקטריק - קונצרן האלקטרוניקה המוביל בעולם
קרדיט תמונה - pixabay

כיום, יותר ויותר חברות מודעות לחשיבות של שמירה על ערכי הסביבה ולוקחות אחריות על בריאות הצרכנים ושיפור איכות חייהם, כאשר המטרה היא לתת מגוון פתרונות לצד יתרונות נוספים, וכל זאת מבלי לפגוע בסטנדרט איכות ובייצור מוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

הבולטת בתחום האלקטרוניקה היא ללא ספק מיצובישי אלקטריק, קונצרן הטכנולוגיה שניצב בחזית הקידמה ויותר מ- 100 שנה מוכיח, שהצלחה לא נמדדת רק במוצרים טובים, אלא בעיקר על ידי חשיבה קדימה, יצירתיות, תעוזה וחדשנות.                              

בין פיתוחיה של מיצובישי אלקטריק נמנים מערכות ניווט מתקדמות, מעלית הגבוהה והמהירה בעולם, מסכי לד הגדולים ביותר , חלליות ומערכות מיזוג אוויר המתקדמות והמובילות בעולם.

עם ייצור של יותר מ- 30 מיליון מערכות מיזוג בשנה, היקף מכירות שנתי שעומד על מיליארדים והפצה ביותר מ- 140 מדינות ברחבי העולם, מיצובישי אלקטריק הצליחה להתברג אל ראש החברות המובילות בתחום האלקטרוניקה העולמי.

ההבטחה של החברה לחשיבה ירוקה, איכות מוצר ואמינות עומדת בעינה, ובזכות טכנולוגיות מתקדמות כמו טכנולוגיית אינוורטר וטכנולוגיית VRF היא מצליחה להקדים את זמנה ואת המתחרות ולתת לצרכנים טכנולוגיות ופיתוחים שעולים על הציפיות באופן עקבי.

היתרון האדיר של מוצרי החברה הוא, שכולם מיוצרים במפעלי החברה בלבד באמצעות רכיבים יפנים ברמה הגבוהה ביותר. תחת בקרת איכות קפדנית ובאמצעות מערכות ייצור מתקדמות המבטיחות אוטומציה מושלמת ואמינות מקסימלית. כל מוצרי החברה עוברים גם בדיקת איכות עצמית קפדנית הרבה לפני הגעתם אל הלקוח הסופי.

את מוצרי החברה משווקת באופן בלעדי ברת אקון טק, אשר מתחייבת לסטנדרטים הבלתי מתפשרים של מיצובישי אלקטריק, ומעמידה לרשות לקוחותיה מערכי תמיכה הנדסית וטכנית, מרכז הדרכה מתקדם ושירותים נוספים בזמינות גבוהה

 למידע נוסף אודות פתרונות מיזוג אוויר של מיצובישי, בקרו באתר  https://www.mitsubishi-el.co.il

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.