מנחם קרביצקי | יום כ"ח כסלו ה׳תשפ״ב 02.12.2021

מציאת לוכד נחשים במחיר זול במדבירים פלוס

אמנם קל להגיד לכם "לא להיבהל" כאשר מדברים על לכידת נחשים, אבל האמת היא שרוב האנשים ימצאו את עצמם מפוחדים אל מול המראה של זוג עיניים נחשיות. אם כך, מדבירים פלוס רוצה לשתף אתכם בכל מה שצריך לדעת על לכידת נחשים.
מציאת לוכד נחשים במחיר זול במדבירים פלוס
קרדיט: depositphotos.com

האם חברת הדברה מבצעת לכידת נחשים? והאם מדבירים מוסמכים מבצעים לכידת נחש גם בלילה? האם נחשים מופיעים בעיקר ביום או בלילה? וכמה עולה לכידת נחשים? אלו שאלות חשובות, שצוות המומחים של מדבירים פלוס ריכז תשובות עליהן. בואו נתחיל עם לכידת נחשים – תוך כמה זמן המדביר אמור להגיע?

תוך כמה זמן מגיע מדביר ללכידת נחש?

קודם כל, אנחנו רק נזכיר שנחשים הם חיה מוגנת ולכן מדבירים אינם רשאים להדביר את אלו. הם רשאים אך ורק ללכוד נחשים ולשחררם בטבע במקום מרוחק ממקומות מגורים. אם אתם צריכים מדביר מוסמך ללכידת נחשים, יהיה קריטי לאתר מדביר שנמצא בקרבת מקום אליכם.

ובכך בדיוק הפורטל של מדבירים פלוס מתמחה – במציאת המדביר הכי קרוב אליכם. דבר נוסף שפורטל מדבירים פלוס מתמחה בו הוא, השוואת מחירים בין מדבירים, השוואת מחירים בין לוכדי נחשים ועוד.

תאתרו לוכד נחשים בקרבת מקום – קריטי להגעתו המהירה

ככל שתאתרו מדביר בקרבת מקום, ככה הוא יגיע אליכם מהר יותר. עד שהמדביר מגיע, אל תנסו ליצור מגע עם הנחש ואל תנסו ללכוד אותו. נחשים יכולים להיות הרבה יותר מהירים מבני אדם. ואם הם מזהים סכנה נשקפת, הם ימהרו לתקוף כדי להגן על עצמם.

אם תתרחקו מהנחש, הוא לעולם לא ינסה לתקוף אתכם או לרדוף אחריכם (זה קיים רק בסרטים המצוירים). באופן כללי, חברת הדברה מבצעת לכידת נחשים במחירים ממוצעים של כ-550 ₪ - 850 ₪, תלוי במקרה. מחיר לכידת נחש משתנה בהתאם למיקום הגאוגרפי ובהתאם לסוג הנחש, אבל לא רק.

מה עוד משפיע על מחיר לכידת נחשים?

שימו לב, מחיר לכידת נחש משתנה גם בהתאם למיקום שבו מסתתר הנחש. אם למשל יש צורך לבצע פירוק של מרצפות, דודי שמש, ארונות, מכונות כביסה וכדומה, מחיר לכידת נחש יהיה גבוה יותר.

זכרו, נחשים נוטים להסתתר בכל מיני מקומות מחבוא נסתרים. לא פעם, יש צורך לבצע פירוקים של רהיטים כדי להגיע אליהם בבטחה. אם אתם צריכים לכידת נחש, יהיה כדאי לעדכן מראש את הלוכד באשר למיקום שבו מסתתר הנחש. זאת, כדי שהלוכד יוכל להתכונן עם כלי העבדה הנכונים.

השוואת מחירים בין לוכדי נחשים ברגע

פורטל מדבירים פלוס מזמין אתכם לבצע השוואת מחירים בין לוכדי נחשים בכל הארץ וברגע אחד. בקליק אחד, יש לכם עד 3 הצעות מחיר מחברות הדברה מקצועיות בתחום של לכידת נחשים. ככה תוכלו לדעת בוודאות שבחרתם נכון. המתינו בסובלנות וברוגע, הלוכד בדרך אליכם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.