מנחם קרביצקי | יום כ"ח כסלו ה׳תשפ״ב 02.12.2021

הכירו את פורטל הנדימן פלוס

אתם מוזמנים ומוזמנות להכיר את פורטל הנדימן פלוס – השוואת מחירים בין הנדימנים מומלצים. הפורטל עושה לכם סדר בבית (תרתי משמע) באמצעות הסיוע של איתור הנדימן מומלץ בכל רחבי הארץ. כמו כן, יש לכם בפורטל גם מחירון הנדימן מומלץ לצרכן.
הכירו את פורטל הנדימן פלוס
קרדיט: depositphotos.com

הנדימן זה לא מקצוע שאפשר ללמוד, אלו בעצם אנשים פרטיים שניחנים בכל מיני כישורים ויכולות שונות. חלק מהם מבצעים עבודות נגרות ותיקונים קלים בבית, הרכבת ארונות, תיקון מכשירי חשמל קטנים ועוד. תיקונים לבית על ידי הנדימן, זה שירות שחובה לקבל ממישהו מומלץ. מאחר שלא מדובר באיש מקצוע, כרטיס הביקור שלו יהיה רשימת ההמלצות עליו. ובכך פורטל הנדימן פלוס מתמחה – באיתור הנדימנים שמגיעים עם המלצות חיוביות בכל חלקי הארץ.

אילו סוגי עבודות נוספות מבצע הנדימן?

הנדימן מומלץ לביצוע עבודות כמו הרכבת רהיטים בזול, תיקוני נגרות קלים, אפילו תיקונים של ספות וריהוט מסוגים אחרים. כמו כן, חלק מההנדימנים יתמחו למשל בצביעת קירות, למרות שזהו התפקיד של צבעי קירות מקצועי.

אם ההנדימן מספיק מוכשר עם ידיו, הוא יוכל לבצע תיקוני שפכטל וטיח, התקנת מדבקות קיר, התקנת טפטים, התקנת PVC על מרצפות, אפילו התקנת פרקטים בחלק מהמקרים. בסופו של דבר, הדבר היחיד שמגביל את ההנדימן אלו הן היכולות שלו. ככל שיהיה מוכשר ביותר תחומים של תיקונים בבית, ככה הוא יוכל להציע סט שירותים יותר רחב.

כמה עולה הנדימן לתיקונים בבית?

לגבי מחירים, בדרך כלל מדובר בשירות שיעלה לכם מאות שקלים בודדים. הנדימן להרכבת ארונות עשוי לגבות ממכם בין 150 ₪ ל-350 ₪ על הרכבת ארון. אם הארון מאוד מסובך להרכבה וגדול, ייתכן שהנדימן יגבה כ-550 ₪ ומעלה.

בנוסף למה שציינו עד כה, סנדימן מומלץ גם לביצוע עבודות כמו הרכבת מדפים בבית. הנדימנים יכולים בד"כ לקדוח חורים בקירות, לתקוע מסמרים, להשתמש בכלי עבודה וכל מה שמצריכה תלייה של מדף.

השוואת מחירים בין הנדימנים מוכשרים

אם החלטתם שאתם מעוניינים להסתייע בהנדימן, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין הנדימנים. וזאת תוכלו לבצע באמצעות פורטל הנדימן פלוס. בשורה התחתונה, המחיר הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר של כל שירות. יש לשקול זאת לפני הזמנת איש מקצוע כמו הנדימן במיוחד, מכיוון שהמחירים שלהם אינם מעוגנים בשום מקום.

כמו שאמרנו, זהו לא מקצוע עם הסמכה רשמית, ככה שחשוב להכיר את המחירים ולהבין כמה אתם אמורים לשלם על כל שירות. החשיבות של השוואת מחירים בין הנדימנים היא בכך שהיא מאפשרת לנו לזהות את נותן השירות הטוב ביותר לפרויקט. זה גם עוזר לנו לקבל הצעות מחיר מדויקות עבור הפרויקט שלנו. והכי חשוב, תבקשו מההנדימן את רשימת הלקוחות הממליצים על שירותיו. אם הוא מספיק מנוסה, לא תהיה לו בעיה להציג אותה בפניכם.

המידע המוצג נלקח מפורטל הנדימן פלוס: https://www.hman.co.il/

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.