מנחם קרביצקי | יום כ"ח כסלו ה׳תשפ״ב 02.12.2021

התקנת מצלמות אבטחה לבית זה WeSec

'וויסק' הוא פורטל התקנת מצלמות אבטחת לבית ולעסק, כאשר בין היתר, הוא גם מציע את האפשרות של השוואת מחירים להתקנת מצלמות אבטחה. עומדים לשפר את מערכות האבטחה בבית? הגעתם למקום הנכון, הנה כמה דגשים שכדאי לדעת.
התקנת מצלמות אבטחה לבית זה WeSec
קרדיט: depositphotos.com

מצלמות אבטחה הן דרך יעילה למנוע פריצות, גניבות, ונדליזם וסכנות נוספות. יש להן גם את היכולת ממש להרגיע-נפשית אנשים, מתוך הידיעה שהנכס שלהם מוגן. כתוצאה מכך, מצלמות אבטחה הופכות לאחד מפתרונות האבטחה הפופולריים ביותר. הנה כל מה שרציתם לדעת על התקנת מצלמות אבטחה לבית באמצעות וויסק – הפורטל שמאפשר לבצע השוואת מחירים בין מתקינים.

מצלמות אבטחה על קצה המזלג

אמנם זה סוג של חטא לפשט ככה את הטכנולוגיות של מצלמות אבטחה, אבל נעשה זאת בזהירות. מצלמת אבטחה מורכבת ממספר חלקים עיקריים: מצלמת IP, DVR/NVR (מקליט וידאו דיגיטלי) ומסך, תשתיות עליהן המצלמות מותקנות, עדשות מסוגים שונים ועוד.

מצלמת ה-IP למשל, היא שמתעדת את כל מה שקורה מולה, ולאחר מכן ה-FOOTAGE מועבר ל-DVR. שם המידע מאוחסן עד שתרצה לסקור את הצילומים של המצלמה שלך. יש לציין, לא כל המצלמות בנויות באותו האופן, וכל אחת מהמצלמות מציעה תכונות שונות ויכולות שונות.

להשתמש בצילומים עבור תביעות משפטיות

אנשים רבים לא יודעים שהתקנת מצלמות אבטחה היא דרך טובה להגן עליך ועל משפחתך, על הציוד והרכוש. ניתן להשתמש במצלמות אבטחה לזיהוי פורצים, או לתעד עדויות לכל פשע שמתרחש באזור.

כמו כן, אם איכויות הצילום טובות דיה, יהיה אפשרי להשתמש בהם במקרים רבים בבית המשפט לצורך הגשת תביעות משפטיות. לא פעם, תביעות משפטיות קמות ונופלות בעקבות ראיות חותכות המתקבלות ממצלמות אבטחה HD ובאיכויות גבוהות.

מחירי מצלמות אבטחה משתנים – השוואת מחירים נדרשת

חשוב לציין כי קיימים כיום בשוק מספר סוגים שונים של מצלמות אבטחה, והן משתנות מאוד מבחינת התכונות והמחירים שלהן. לכן בצעו השוואת מחירים באתר WESEC ואתרו את המתקינים המומלצים ביותר להתקנה. באתר WESEC תמצאו גם את האפשרות של השוואת מחירים בין מצלמות אבטחה מסוגים שונים. דבר זה יסייע לכם באיתור סוגי המצלמות הנכונות לסוג הנכס שלכם.

שנית, חשוב להתקין מערכות מצלמות אבטחה בצורה אחראית כדי שהן לא יפריעו לפרטיות השכנים או יגרמו לבעיות משפטיות אחרות. שלישית, הקפידו לשמור על לוח זמנים קבוע לבדיקת מכשירי ההקלטה שלכם לאיתור ראיות או סימני חבלה מפורצים.

היכן עוד ניתן להתקין מצלמות אבטחה?

השימוש במצלמות אבטחה גדל בשנים האחרונות. אנשים מתקינים אותם בבתיהם ובמשרדיהם כדי לפקח על הסביבה שלהם. כמו כן, התקנת מצלמות אבטחה אפשרית גם במשקים חקלאיים, במפעלים, חברות ענק, בפרדסים של גידולים חקלאיים ועוד. צריכים סיוע נוסף? צוות WESEC ישמח לקבל את שאלתכם ולספק מענה זריז.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.