שלמה מן | יום כ"ו כסלו ה׳תשפ״ב 30.11.2021

נסיכות: זה הגיליון המושקע של 'בת מלך' שחולק בשבת הגדולה

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את הגיליון נסיכות שחולק למאות הבנות הרבות שהתכנסו בשבת האחרונה לשבת הגדולה של 'בת מלך', הפועל תחת 'ארגון הנוער חב"ד' ומכיל שלל מדורים וסיפורים חווייתיים, לקריאה ולהורדה
נסיכות: זה הגיליון המושקע של 'בת מלך' שחולק בשבת הגדולה
הגיליון החדש של 'נסיכות'

למאות הבנות הרבות שהתכנסו בשבת האחרונה לשבת הגדולה של 'בת מלך', הפועל תחת 'ארגון הנוער חב"ד', הוענק הגיליון החדש של 'נסיכות', שהודפס במהדורה גדולה ומיוחדת לרגל השבת. מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את הגיליון המלא להורדה.

לצד 'דבר מלכות' מהרבי, דברי הנהלת הארגון ושלל מדורים וסיפורים, הופיע בגיליון מדור "שבת בת מלך מא' ועד ת'", ובו שורה של מושגים הקשורים לשבת, לפי סדר אותיות ה"ב.

בגיליון, שנקרא בשקיקה בידי הבנות הרבות, גם הופיע מדור צחוק, תמונות רבות מהשבתות בשנים עברו ומהפעילויות הרבות לאורך כל ימות השנה. הגיליון בהובלתה של רכזת התוכן הגב' חיה פקשר, ובעריכתה של רכזת סניף אשקלון ש. פדידה.

להורדת הגיליון > לחצו כאן

כזכור וכפי שדווח ב-COL, שבו זו הייתה ראשונה מתוך שלושה שתתקיימנה השנה, בעקבות רישום שיא של למעלה מאלף וחמש מאות בנות. בהנהלת הארגון החליטו לפצל את השבת האגדית לשלוש נפרדות. בשבת האחרונה, כאמור, התקיימה השבת הראשונה.

"קשה לתאר במילים איזו השפעה כבירה מחוללת השבת הזו על החניכות", משתפים אותנו בהנהלת הארגון. "הבנות מתוועדות יחד, מתנתקות לעשרים וארבע שעות של קודש, באווירה יחודית ושואבות כוח לשנת הפעילות.

"בכל שנה כמות המשתתפות גודלת. גם השנה, בתחילה חשבנו לארגן שתי שבתות, וחילקנו את המשתתפות בהן לפי גילים וכיתות שונות, אולם הרישום הרב המם את כולנו והחלטנו לפתוח שבת נוספת".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.