מנדי ברגר | יום כ"א כסלו ה׳תשפ״ב 25.11.2021

'אור וחיות': סדרת התוועדויות בקהילת חב"ד בפתח תקווה

מאות חסידי חב"ד ומקורבים, אנשים נשים וטף, חברי קהילת חב"ד במרכז העיר פתח-תקווה בראשותו של המד"א הרב חיים הלל רסקין, השתתפו במהלך השבוע האחרון בסדרת התוועדויות מרוממות נפש לרגל חג-החגים י"ט כסלו
'אור וחיות': סדרת התוועדויות בקהילת חב

מאות חסידי חב"ד ומקורבים, אנשים נשים וטף, חברי קהילת חב"ד במרכז העיר פתח-תקווה בראשותו של המד"א הרב חיים הלל רסקין, השתתפו במהלך השבוע האחרון בסדרת התוועדויות מרוממות נפש לרגל חג-החגים י"ט כסלו.

לצד התוועדות פנימית עמוק לתוך הלילה לציבור הגברים, בהשתתפות המשפיע הרב נחמיה סגל, התקיימה למחרת גם התוועדות עוצמתית במיוחד לציבור הנשים בהשתתפות המשפיע הרב דוד בייטש, רעיית חה"כ אבנר חי שאקי ע"ה וזמרות מובילות. גם בנות הקהילה, זכו להתוועדויות ופעילות מיוחדות, במסגרת סניף 'בת מלך' שוקק החיים הפעיל בעיר.

קהילת אנ"ש מרכז פ"ת התאחדה לרגל ראש השנה בחסידות במספר אירועים מרשימים שהותירו רושם חסידי עמוק על משתתפיהם. התוועדות סוחפת, שנמשכה עד לפנות בוקר, עבור מאות אברכי הקהילה ומקורביהם, התקיימה בבית הכנסת הוותיק 'צמח צדק' בהשתתפות המשפיע הכריזמטי הרב נחמיה סגל, מישיבת תומכי-תמימים באור-יהודה, שבדרכו המיוחדת עורר את הלבבות לעבודת ה', לימוד חסידות בעיון והתקשרות איתנה לרבי נשיא דורנו.

למחרת, ביום שהוכפל בו כי טוב, נערכה התוועדות רבתי לציבור הנשים בהשתתפותם של קרוב למאה מנשות הקהילה ומקורבות. הרב דוד בייטש, ממשפיעי ישיבת תות"ל המרכזית בכפר חב"ד, התוועד עם הקהל שגדש את אולם בית-הכנסת פא"י בטבורה של העיר. את המשא המרכזי, נשאה הגב' שאקי, רעייתו של חה"כ האהוב והבלתי-נשכח אבנר חי שאקי ע"ה, ששיתפה את הנשים בקשר העוצמתי והאישי שלה ובעלה עם הרבי לאורך השנים ועל המאבקים שהם ניהלו יחד למען שלמות ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל. את האירוע הנעימו בקולן, זמרות מובילות, שסחפו את הנשים בשירה רווית רגש.

סניף 'בת מלך' השוקק עשייה לכל אורך השנה, קיים אף הוא פעילות ייחודית לרגל היום הגדול בהשתתפותם של בנות הקהילה. במסגרת הפעילות, למעלה ממאה בנות כ''י התוועדו יחד, קיבלו החלטות טובות, וחיזקו את ההתקשרות שלהן לאילנא דחיי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.