מנדי ברגר | יום ט' כסלו ה׳תשפ״ב 13.11.2021

הסתיים מבצע 'כינוס השלוחים' בת"ת 'בני מנחם' חדרה

ביום חמישי בערב התקיים באנקעט חגיגי בתלמוד תורה 'בני מנחם' חב"ד חדרה שבו הכריזו על הכיתה הזוכה במסגרת המבצע, כאשר לפני למעלה משבוע החל מבצע ענק בת"ת שבו חולקו הכיתות בתלמוד תורה למדינות, כל כיתה הייתה צריכה לייצג ולצאת לשליחות למדינה אחרת בעולם
הסתיים מבצע 'כינוס השלוחים' בת

לאחר שבוע עמוס בחוויות, לימודים, אווירה חסידית ופעילויות הגיע לסיומו מבצע 'כינוס השלוחים' בסימן 'כל יהודי שליח'.

ביום חמישי בערב התקיים באנקעט חגיגי בתלמוד תורה 'בני מנחם' חב"ד חדרה שבו הכריזו על הכיתה הזוכה במסגרת המבצע, כאשר לפני למעלה משבוע החל מבצע ענק בת"ת שבו חולקו הכיתות בתלמוד תורה למדינות, כל כיתה הייתה צריכה לייצג ולצאת לשליחות למדינה אחרת בעולם.

כל התלמידים מכיתות א'-ח' עבדו במרץ רב במהלך המבצע בביצוע המשימות על מנת לייצג את המדינה בצורה הטובה ביותר. התלמידים השקיעו בקישוט הכיתה, בלימוד השיחה של הרבי על ש"פ חיי שרה תשנ"ב. התלמידים גם נתבקשו להכין תעודת זהות חסידית על המדינה שהם מייצגים ועוד מספר משימות.

בסוף המבצע - בבאנקעט נערכה תוכנית מגוונת: מנהל הת"ת הרב מענדי סטזגובסקי סיפר לתלמידים סיפור על נושא השליחות שהמחיש והסביר לתלמידים כמה כל פעולה והכי קטנה שאנו עושים אנו פועלים על השני ובכך מתבטא העניין ש'כל יהודי שליח'.

לאחר מכן צפו התלמידים בקליפ מרתק שהחדיר בתלמידים את ההכרה שהרבי נמצא איתנו תמיד וזה לא משנה באיזה מקום נידח או מנוכר אנו נמצאים.

במהלך הכינוס נשאו דברים הת' שמוליק כהן מכיתה ח' שליח הרבי לעיר קציר שהיה נציג התלמידים וסיפר איך הוא מרגיש את חיי השליחות מהזווית שלו. בהמשך דיבר השליח לשכונת רמב"ם בעיר חדרה הרב דובלה הלפרין שריתק את התלמידים עם סיפורים מכינוס השלוחים העולמי האחרון ונתן מסר נוקב על כך שלכל אחד יש את הכוחות לצאת לשליחות ולהתמסר לרבי.

לסיום נשא דברים יו"ר המוסדות ושליח הרבי לעיר חדרה הרב יוחנן בוטמן על הכוח שיש דוקא בחיילי צבאות ה' להפוך את העולם ולהכינו לגאולה.

בסיום הבאנקעט הכריז הרכז החסידי הת' יהונתן פישר על הכיתה המצטיינת והזוכה שייצגה את המדינה שלה בצורה הטובה ביותר וזכתה בפרס מיוחד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.