הרצל קוסאשוילי | יום ח' כסלו ה׳תשפ״ב 12.11.2021

הכניסה לארה"ב רק למחוסנים ב-2 מנות, מה יעשו המחלימים?

הפלונטר שתוקע לא מעט ישראלים מחלימים שהתחסנו במנה אחת בלבד, התו הירוק שלהם בתוקף, אך הם מסורבי כניסה לארצות הברית • העיתונאי שרון עידן מכאן 11 התארח בליל שישי ב-COL והסביר מה ניתן לעשות
הכניסה לארה
תמונת רקע: shutterstock

בצל נגיף הקורונה הדועך בישראל ושורת ההקלות שעל הפרק, התארח הערב (חמישי) בתכנית ליל שישי ברדיו COL בהגשת הרצל קוסאשוילי, העיתונאי שרון עידן מתאגיד השידור הציבורי וסימן את המסתמן לבאות. הוא דיבר גם על ההגבלות החדשות בכניסה לארצות הברית, בעבור ישראלים שאנם מחוסנים בשתי מנות.

"מאוד מוקדם לחגוג", פתח עידן, כשמתייחס לתמונת מצב התחלואה. "אנחנו בלי שום ספק נמצאים בירידה משמעותית ואנו מקווים שזו תשאר. אבל אי אפשר לדעת כמה זמן זה יחזית מעמד, כמה זמן החיסון השלישי יחזיק מעמד".


האזינו לראיון המלא >

 

להאזנה לפי נושאים > לחצו כאן


הוא הוסיף: "אין ספק שהמצב יותק טוב אבל שוב כל הזמן צריך לבדוק כמה זמן זה יחזיק - אם חצי שנה כמו אחרי המנה השנייה או יותר זמן כפי שמעריכים חלק מהמומחים".

בהמשך דבריו התייחס להנחיות החדשות בארצות הברית, לפיהן תיירים מכל העולם - כולל מדינות אירופה שעד עתה ממרביתן לא יכלו להיכנס לארצות הברית - יאושרו להיכנס, בכפוף לשתי מנות חיסון - צעד שהותיר ישראלים רבים, מחלימים וכדומה, שקיבלו רק מנת חיסון אחת - ובישראל בעלי תו ירוק פעיל - כמסורבי כניסה לתפוח הגדול.

"האמריקנים לא מתעניינים מדוע יש לך פחות משני חיסונים", הסביר עידן. "אצלנו משרד הבריאות קבע שמחלים - ויש לנו מאות אלפים כאלה - למעשה לא מקבל שתי מנות ולכן יש מצב שבו הואולא יכול להיכנס לארצות הברית. ורואים מקרים שאנשים מגיעים לשדה התעופה בלי שתי חיסונים ולא נכנסים. עד ה-8 בנובמבר הסתפקו בבדיקת PSR".

האם יהיה שינוי במדיניות הזו בארצות הברית בזמן הקרוב, כך שהאמריקנים יכירו בתו הירוק הישראלי? עידן טוען כי "יקח הרבה מאוד זמן שמשהו ישתנה, ולכן אם מישהו עומד להיכנס לארצות הברית כדאי שיתכונן מראש

"מחלימים יכולים לגשת לקופות החולים ולבקש לקבל מנת חיסון נוספת, שנייה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.