רדיו COL | יום ז' כסלו ה׳תשפ״ב 11.11.2021

הלבנוני המתחזה, סערת שופרסל, חיסונים לילדים והשפל בדולר

הסיפור המסעיר על המוסלמי שהתחזה לחרדי, סערת רשת שופרסל, נגיף הקורונה הדועך בישראל, החיסונים לילדים וההגבלות החדשות בכניסה לארצות הברית, וגם: חבר הכנסת שמחה רוטמן בראיון נרחב • תכנית ליל שישי
הלבנוני המתחזה, סערת שופרסל, חיסונים לילדים והשפל בדולר
צילומים: ארכיון COL, דני שם טוב דוברות הכנסת ובאדיבות המצלמים

תכנית ליל שישי ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי. הנה מה שממתין לכם הערב.

הסיפור המדהים מארה"ב שזעזע את העולם היהודי, על הצעיר הלבנוני שהתחזה ליהודי והתחתן עם אישה יהודייה. כיצד קורה דבר כזה ומה ניתן לעשות בכדי למנוע מקרים כאלה? יהיה איתנו הדיין הגאון הרב שלום דובער שוחט מניו יורק, שהקים עם שני דיינים נוספים בית דין מיוחד שייתן מענה בכל מה שקשור לבירורי יהדות, גרות וחיתון.

האם הפייק קורונה אכן מאחורינו? כתב חדשות כאן 11 עידן שרון אומר שאנחנו רחוקים מלהכריז על תום הקורונה וכי דרך ארוכה עוד לפנינו. הוא גם ידבר על הנהלים המחמירים של ארצות הברית לכניסת תיירים החל מהשבוע והאם זה הולך להשתנות בקרוב?


האזינו לשידור חוזר


כעת זה סופי. חיסוני הילדים בגילאי 5-12 אושרו ויחלו להינתן בעוד מספר ימים. עד כמה זה בטוח לילדים ולמה בכלל צריך לחסן אוכלוסייה כזאת שהמחלה בקושי פוגעת בה? נשוחח על כך עם רופא הילדים וחבר עמותת 'מדעת' - ד"ר גיל צ'פניק, שייתן תמונת מצב מדויקת על חיוניות החיסון גם לילדים.


להאזנה לפי נושאים > לחצו כאן


"עברתי ללוד בעקבות הפרעות מהקיץ האחרון", אומר חבר הכנסת ועורך הדין שמחה רוטמן מהציונות הדתית, שמסביר גם את סיבת היעדרותו מהמליאה בזמן האחרון בגלל חברותו בוועדה למינוי שופטים. אם קלקלת, תאמין שאפשר גם לתקן, אומר רוטמן ומדבר על הסכנה ליהדות בצילה של הממשלה הנוכחית.

סערה פרצה בעקבות אתר ישיר למהדרין מבית שופרסל, שהציע מחירים זולים בעשרות מוצרים לציבור החרדי לעומת האתר הרגיל של שופרסל. האתר נסגר ורבבות קונים חרדים נותרו ללא מענה. האם העליהום היה מוצדק? וגם, איך בדיוק הולך להשפיע עלינו שער הדולר הנמוך מזה 25 שנה? אנחנו נשוחח על כל זה עם הכלכלן שחר וולף.

מנדי ברונפמן יסקור בצריך עיון ספר חדש שעוסק בעורך הדין, המשפטן המבריק והתלמיד החכם ר' יעקב ויינרוט ז"ל שלא מכבר מלאו שלוש שנים לפטירתו.

ולסיום, המרצה הנודע, פה מפיק מרגליות הרב יחזקאל סופר יבחר את ניגון השבת שלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.