מנחם קרביצקי | יום י"ד חשוון ה׳תשפ״ב 20.10.2021

אירוע העשור של חברת ההשקעות בבנייני האומה

 אירוע חדשני ייערך במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים בתחילת חודש כסלו לציון חגיגת העשור של 'קבוצת בסדנו'. ארוחת שף יוקרתית, הופעה מוזיקלית משותפת של שלמה כהן ויואלי דיקמן, בעלי סטארט־אפים שיספרו על החברות שלהם, משחק ידע אינטראקטיבי מרתק ובהגרלה על פרסים שווים במיוחד. הכניסה חינם, אך מספר המקומות מוגבל והכניסה תתאפשר לנרשמים מראש בלבד.
אירוע העשור של חברת ההשקעות בבנייני האומה

 

בעוד כחודש, בתחילת כסלו הבא עלינו לטובה, תקיים הקבוצה שמשרדיה עוברים בקרוב לרובע העסקים של בני ברק, ה־BBC, את אירוע העשור שלה בבנייני האומה בירושלים. במרכז האירוע תעמוד החדשנות הישראלית ובכלל. תחת הכותרת "קפיצה לעתיד ובחזרה" מבטיחים אנשי בסדנו להעניק למשתתפים הזדמנות פז להכיר עולם של השקעות רווחיות בחברות הזנק בראשית דרכן.


שמור לך מקום בחינם בכנס היוקרתי לחצו כאן >>>


בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי מגמה בעולם ההשקעות. גם בציבור הרחב גילו את עולם הסטארט־אפ ואנשים פרטיים, גם בציבור החרדי ניתן למצוא עוד ועוד משפחות שהעבירו את החסכונות וההשקעות שלהן לאפיקים אחרים דוגמת הייטק. גם רבים ממשקיעי הנדל"ן נטשו את ההשקעה הקלאסית בדירה להשכרה ומצאו השקעות קצרות בתמ"א 38 ובפינוי בינוי.

את השינוי יש לייחס למספר גורמים כאשר הבולט שבהם הוא השינוי הטכנולוגי שאנו חווים בתחומי חיים רבים. בקבוצת ההשקעות בסדנו שהוקמה לפני עשור חזו את התמורות בעולם ההשקעות החרדי כבר לפני שנים ומעת לעת מפרסמים מומחי ההשקעות של הקבוצה סקירות והערכות אודות העתיד שרובן אכן מתממשות.


פאנל מרתק בכנס של 'בסדנו'


'כנס העשור' מהווה הזדמנות נדירה להכיר מקרוב את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בחדשנות ובאפיק השקעה שעד לפני שנים ספורות היה נחלתן של גופים פיננסיים גדולים, קרנות מקצועיות ובעלי הון בלבד. משפחות רבות שחוסכות לחתונות הילדים ולגיל הפרישה עשויות למצוא עניין רב באפיק זה כפי שכבר ניתן להבחין בשנים האחרונות.

באירוע עצמו יתארחו מספר בעלי סטארט־אפים שיספרו על החברות שלהם ועל הדרך בה ישנו את העולם ועל הפוטנציאל הגלום בפיתוחים עליהם הם שוקדים. באי האירוע ייהנו מארוחת שף יוקרתית, מהופעה מוזיקלית משותפת של שלמה כהן ויואלי דיקמן וישתתפו במשחק ידע אינטראקטיבי מרתק ובהגרלה על פרסים שווים במיוחד. בבסדנו הבהירו השבוע כי למרות שהכניסה חינם, מספר המקומות מוגבל והכניסה תתאפשר לנרשמים מראש בלבד.

 


שמור לך מקום בחינם בכנס היוקרתי לחץ כאן >>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.