שלמה מן | יום ח' חשוון ה׳תשפ״ב 14.10.2021

למצוא מסגרת אחרי 'קבוצה', שלושים לאמן ותיירות בקורונה

רפורמת הכשרות של השר מתן כהנא, התיירות בעידן הקורונה, המסגרת לתמימים אחרי קבוצה אצל הרבי, השלושים לפטירת האמן החסידי ר' ברוך נחשון, וההכנות לכינוס השלוחים העולמי • תכנית ליל שישי ברדיו COL
למצוא מסגרת אחרי 'קבוצה', שלושים לאמן ותיירות בקורונה

כמדי שבוע בליל שישי, תכנית אקטואלית וחסידית לסוף שבוע, ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי.

הערב נדבר עם הרב יוסף קרסיק, רב המועצה המקומית בעמק חפר ושליח הרבי במקום, שיספר על הרפורמה ההרסנית של הכשרות בהובלת המשרד לשירותי דת.

"המחירים יאמירו והרבה עסקים של מזון יוותרו אפילו על כשרות בסיסית-זה אסון של ממש" אומר הרב קרסיק.


האזינו לתוכנית המלאה לפי נושאים >>


 

 


 

נדבר גם עם יהודה זפרני, מומחה לתיירות ותעופה ומרצה באוניברסיטת חיפה, שייתן סקירה על עולם התיירות והתעופה הישראלי, מתי נוכל לטוס ממש כרגיל, כמו לפני שלוש שנים? וגם, שימו לב: על התנאים החדשים לכניסה לארה"ב החל מהחודש הבא למחוסנים ולמחלימים.

ישיבה חדשה בכפר חב"ד לנערים שזה עתה סיימו את שנת הקבוצה. מה מייחד את הישיבה ולמה חשוב שיוזמה כזאת תצליח? אנחנו נשוחח בעניין עם אחד ממקימי ויוזמי הישיבה, הרב משה בלומברגר.

אתמול מלאו שלושים לפטירתו של הצייר החסידי הרב ברוך נחשון מקריית ארבע-חברון. נהיה כאן עם ידיד נפשו הרב יוסף הרטמן מנחלת הר חב"ד שהיה אמש באירוע לזכרו בקריית ארבע ויספר סיפורים שטרם סופרו, וגם על הרב נחשון שהוא הכיר וההסתכלות המיוחדת שהיתה לו על העולם כצייר.

מנדי ברונפמן מפרגן בצריך עיון לכתב העת 'מרחב' שיוצא לאור על ידי שלושה אברכים חסידיים וסוקר את ההיסטוריה של תנועת ליובאוויטש וחסידיה.

ולקראת כינוס השלוחים העולמי שייפתח בעוד פחות משבועיים בניו יורק, השליח לבאזל הרב זלמן וישצקי, יבחר את ניגון השבת שלו, ידבר על השינויים שחלו בעבודת השליחות שלו בעקבות טלטלת הקורונה, וגם על האימון שהוא מעניק לשלוחים מניסיונו העשיר בצל האתגרים החדשים שמשחרים לפתחם של אלפי השלוחים בעידן הנוכחי. ומוזיקה טובה כמובן בין לבין.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.