מנדי ברגר | יום ח' חשוון ה׳תשפ״ב 14.10.2021

המפגש, התמונה המוארת והשאלה הקשה על האמונה | מצמרר

ר' ישראל מלכא מכפר חב"ד נפגש השבוע עם משפחתו של החייל בראל אחיה הי"ד, ולאחר שחזר לביתו מרוגש - שיתף את החוויה בפוסט מעל גבי הרשת החברתית פייסבוק
המפגש, התמונה המוארת והשאלה הקשה על האמונה | מצמרר

ר' ישראל מלכא מכפר חב"ד נפגש השבוע עם משפחתו של החייל בראל אחיה הי"ד, ולאחר שחזר לביתו מרוגש - שיתף את החוויה בפוסט מעל גבי הרשת החברתית פייסבוק.

וכך הוא מספר: "מה שהוביל את המפגש איתם, הוא בקשה של לקוחה להכין תמונה מוארת לזכרו. דפקתי בדלת ונכנסתי, אך שום דבר בעולם לא הכין אותי לסיטואציה הזו. מיד שנכנסתי הרגשתי את הכאב, האבל והחלל הריק שנותר בבית. נתבקשתי ע"י אמו לשבת. אך לא ידעתי מה לומר, איך אפשר אם בכלל לנחם אמא שרק עכשיו שכלה את בנה?

"הוצאתי את התמונה מהאריזה והפעלתי אותה, אך היא תישאר רק לזיכרון - את בראל אחיה היא לא תחזיר. לאחר כמה דקות גמגמתי איזה משפט "הקיצו ורננו שוכני עפר" ושבעזרת ה' ניפגש כולנו יחד עם בראל אחיה בגאולה האמיתית והשלימה.

"ואז אמו שאלה אותי... "האם אתה באמת מאמין בגאולה?".. מה אני אומר עכשיו?, איך אענה על שאלה כזו שנשאלת מתוך השכול הטרי? (כמובן שבתוכי ידעתי שכן, אני מאמין). אבל איך אפשר למצוא את המילים ולתת את התקווה והאמונה לאדם ששרוי באבל וכאב.

"אזרתי כוחות ועניתי שכן, התכלית והשלימות שלשמה ברא הקב"ה את העולם - היא להגיע לגאולה האמיתית והשלימה. אבל ביחד עם האמונה שהקב"ה נתן לנו, הוא ברא לנו לב שפועם ומרגיש את הכאב הנצחי".

מלכא ממשיך ומשתף: "חזרתי לבית עם דמעות מבולבל וסחוט רגשית. עם בקשה אחת לאבא שבשמים. עד מתי!!! לגלות המרה. רוצים משיח עכשיו!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.