הרצל קוסאשוילי | יום א' חשוון ה׳תשפ״ב 07.10.2021

הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'

ראש השב"כ לשעבר על הנזק שגרם בנט, השליח על הזוועות במחלקת הקורונה, הרב והמטפל על ההתמכרות לרשתות החברתיות, המפקח על סכנות הקריסה. וגם: ההצעה שהועברה למזכירות הרבי בג' תמוז תשנ"ד
הערב ב-21:00: זה מה שממתין לכם השבוע בתכנית 'ליל שישי'
רדיו COL

אחרי הפסקת חגים (קצת ארוכה) תכנית 'ליל שישי' ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי, חוזרת, ועל הפרק שורה של נושאים אקטואליים בוערים.

הנה כותרות התכנית, שתחל היום בשעה 21:00 בערב, כמדי יום חמישי בלילה במרכז התקשורת החב"די.

חבר הכנסת אבי דיכטר מהליכוד וראש השב"כ לשעבר, יענה על השאלה: האם ראש הממשלה בנט אכן גרם נזק בנאומו שפתח את מושב החורף של הכנסת כשדיבר על רון ארד?

הרב מתיתיהו ברגמן, שליח הרבי במרכז הרפואי בתל השומר יספר על הביקורים שלו במחלקת הקורונה ועל הסבל של המשפחות והחולים, זאת בעקבות הטרגדיות האחרונות בקהילת חסידי חב״ד וקריאתו של מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב יצחק יהודא ירוסלבסקי לצאת ולהתחסן במנת הבוסטר.

שש שעות ללא וואטסאפ ורשתות חברתיות והיה נדמה והעולם נחרב. בעניין הזה נשוחח עם שניים: עם הרב שלמה חיים דיסקין רבה של קריית אתא והשליח הראשי שאומר כי לצערנו אי אפשר לומר על קהילת אנ"ש "ונפלינו" בכל הקשור לצריכת אינטרנט ולהתמכרות לרשת. הרב דיסקין מספר על אתגר הסמארטפונים בקרב חסידי חב״ד ובעיקר בקרב בני הנוער המתוחכמים.

וגם הרב משה טרייטל, שמטפל שנים רבות בהתמכרויות במגזר, בעיקר בהתמכרות לסמארטפונים וקבוצות וואטסאפ. ידבר על פתרונות מעשיים לשעות הרבות מול המסך ולסכנה הכרוכה במכשיר הקטן והממכר.

שניאור עידה, מפקח בניה הלומד לתואר הנדסאי אדריכלות מכפר חב״ד, יספר על המצוקה האקוטית בבנייה הישנה בארץ שהביאה לתופעה של פינוי מחשש לקריסה, וגם: איך אפשר להתמודד עם הבעיה בסבך הביורקרטיה הישראלית כשמגלים שבניין המגורים רעוע ולא תקין?

בב' חשוון לפני 110 שנים, שלח הרבי הרש"ב בחורים ללמוד בישיבת 'תורת אמת' בחברון. נהיה עם חשיפה מעניינת שקשורה לחברון, ונשוחח על כך עם נועם ארנון, דובר היישוב היהודי בחברון, שבהצעה סנסציונית ששלח וועד היישוב בחברון בג׳ תמוז תשנ״ד למזכירות הרבי, הוצע לטמון את הרבי בבית העלמין בחברון, סמוך למערת המכפלה. מי עמד מאחורי המכתב הזה ולמה?

'צריך עיון' חוזר לאחר הפסקה וסופר השבועון 'כפר חב"ד' מנדי ברונפמן יסקור את ׳היכל הבעש״ט׳ החדש שיצא לאחרונה.

נחתום עם השדרן החב״די עמי מיימון שנבחר לאחרונה באתר חרדים 10 כאחד מ-25 אנשי התקשורת החרדים המשפיעים ביותר, והוא יבחר את ניגון השבת שלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.