מנדי ברגר | יום א' חשוון ה׳תשפ״ב 07.10.2021

נח: איך ה"תיאוריה המאוחדת הגדולה" מגלה את אחדות ה'?

לאחר הפסקה של מספר שבועות עקב חודש החגים, מרכז התקשורת החב"די COL חוזר להגיש את את סדרת שיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", עם השיחה השמונים ושתיים בסדרה • והשבוע: שיחה מיוחדת ונפלאה לפרשת נח, מלקוטי שיחות חלק ט"ו, בה הרבי מבאר כיצד מהווה ההתפתחות המדעית המואצת של חכמות העולם, הכנה לימות המשיח  
נח: איך ה

לאחר הפסקה של מספר שבועות עקב חודש החגים, מרכז התקשורת החב"די COL חוזר להגיש את את סדרת שיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", עם השיחה השמונים ושתיים בסדרה.

והשבוע: שיחה מיוחדת ונפלאה לפרשת נח, מלקוטי שיחות חלק ט"ו, בה הרבי מבאר כיצד מהווה ההתפתחות המדעית המואצת של חכמות העולם, הכנה לימות המשיח * הרקע המיוחדת לשיחה זו, בעקבות השידור הנדיר וההיסטורי שנערך מהכותל המערבי לחדרו הקדוש של הרבי, בד' חשון תשל"ז * מהם "מעיינות החוכמה העליונה" ו"מעיינות החכמה התחתונה"? * דברי נבואה בזוהר שהתממשו אלפי שנה לאחר כתיבתם.

המחשת המושג "עין רואה ואוזן שומעת" * עקרונות היסוד של המדע בדורנו – ביטוי לאחדות ה' * שלוש דרגות בניצול התפתחות המדע לעבודת ה' *  ומה הרבי ביקש להוכיח על ידי נעיצת מחוג ושרטוט עיגול מדוייק בעיפרון? * וההשגחה המופלאה בהתפתחות צילומי מראות הקודש מהרבי בעשור שנות ה'תש"מ.

לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.