מערכת COL צעיר | יום כ"ז תשרי ה׳תשפ״ב 03.10.2021

השיכור שהצטרף למחפשיו והנוסע שברח בנחיתה • משעשע

השיכור הטורקי שהצטרף לצוות המחלצים שיצא לחפש אותו בעצמו, והנוסע התמהוני שפרץ מהמטוס בעיצומה של נחיתה במיאמי • הסיפורים המפתיעים שמגיעים אלינו מסביב לגלובוס ויותירו אתכם עם פיות פעורים
השיכור שהצטרף למחפשיו והנוסע שברח בנחיתה • משעשע
צילום מסך

 

// מסביב לעולם //

 


השיכור הצטרף למחפשים – שחיפשו אותו

בייהאן מוטלו הוא גבר טורקי מבוגר, המתגורר במערב טורקיה. באמצע השבוע האחרון היה מוטלו שותף לאירוע מוזר, שהעלה חיוך על פני רבים ברחבי העולם.

בערבו של יום שלישי האחרון, לאחר ששתה לשוכרה יחד עם כמה מחבריו הטובים, פנה מוטלו בן ה-50 כטוב ליבו ביין, לשוטט ביער הסמוך למקום מגוריו. כאשר נוכחה אישתו כי הוא מתמהמה מלשוב הבייתה, הזעיקה את המשטרה ויחידות חילוץ מיוחדות, שיצאו לחיפושים אחר הבעל האובד.

 

האובד הצטרף למחפשיו.. | צילום אילוסטרציה: thomas koch/Shutterstock


מוטלו מיודענו הסתובב ביער, ולפתע נתקל בקבוצה של מתנדבים שהצטרפה לחיפושים. לאחר שסיפרו לו כי יצאו לחפש אחר אדם שהלך לאיבוד הצטרף מוטלו למחפשים וכך מצאו את עצמם המחפשים מסתובבים ביער כשהם אינם קולטים כי מושא החיפושים הינו אחד מן המחפשים..

רק כתום מספר שעות, הבינו המחלצים כי מוטלו הוא האדם אותו הם מחפשים, לאחר שאחד מבני הקבוצה צעק את שמו, ומוטלו השיב 'אני כאן'..

בכך הגיעה הפרשה המשעשעת לסיומה. השיכור הושב לביתו ונפתחה חקירה בעניינו, שמטרתה לקבוע אם ייאלץ להיענש על הטרחת הרשויות.


 

נוסע ברח מהמטוס בעיצומה של הנחיתה

נוסעי טיסת 930 של חברת 'אמריקן ארליינס' לא ציפו לנחיתה יוצאת דופן כמו זו לה היו שותפים ביום רביעי האחרון. לאחר שגלגלי המטוס נגעו במסלול הנחיתה שבשדה התעופה במיאמי שבארצות הברית, פרצה על גביו מהומה קטנה.

כריסטיאן סגורה, אמריקני בן 33, פתח את דלת החירום לאחר שגלגלי המטוס נגעו בקרקע ופנו לעבר הטרמינל והחל לצעוד על כנף המטוס. צוות האוויר של המטוס מיהרו להזעיק את עזרת אנשי הביטחון, ועד מהרה חשו למקום שוטרים ואנשי אבטחה. למראה השוטרים, זינק הנוסע התמהוני מהכנף אל הקרקע שם נעצר במהירות ונשלח לאבחון רפואי.


הנוסע על כנף המטוס. צפו


הנוסעים ההמומים הורדו מהמטוס ללא עיכובים מיותרים, והשגרה בשדה התעופה שבה למסלולה. מטעם חברת "אמריקן איירליינס" נמסרה בהתייחסות לאירוע: "הנוסע נעצר במהירות. אנו מודים לצוות החברה ולאנשי החוק על המקצועיות והתגובה המהירה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.