מוגש מטעם 'בקטנה - הובלות קטנות במחירים קטנים' | יום ג' תשרי ה׳תשפ״ב 09.09.2021

כמה עולה הובלה קטנה ואיך מוזילים את המחיר?

הובלות קטנות הן השירות המבוקש ביותר מבין כל סוגי ההובלה במדינת ישראל וקיימת סבירות גבוהה שכל אחד מאיתנו נזקק או יזדקק להובלה קטנה, מה חשוב לבדוק וכיצד ניתן להוזיל עלויות, כל הפרטים..
כמה עולה הובלה קטנה ואיך מוזילים את המחיר?
קרדיט תמונה: freepik

לפי הנתונים שהתפרסמו עולה שהובלות קטנות הן השירות המבוקש ביותר מבין כל סוגי ההובלה במדינת ישראל וקיימת סבירות גבוהה שכל אחד מאיתנו נזקק או יזדקק להובלה קטנה.

למרות זאת ניתן לראות פערים גדולים בין השכיחות של ההובלות קטנות לבין הידע שיש לצרכן הממוצע כשהוא מזמין את השירות, עניין שיכול להתבטא בתשלום מחירים יקרים עד כדי כך שהזמנת המובילים הופכת לעתים לבלתי משתלמת.

האם לאור הקשיים שאנשים רבים חווים בהזמנת הובלות קטנות, ניתן להזמין את השירות באופן יעיל ובמחיר זול שיהפוך את כל המהלך למשתלם?

על פי האתר 'בקטנה' המתמחה בהשוואת מחירי הובלות קטנות לפי עיר הדבר בהחלט אפשרי, אך מאוד תלוי בדרך שבה תזמינו את המובילים ובמידת ההבנה שלכם את התחום.

לפניכם המדריך שיעזור לכל אחד ואחת לבצע הובלה קטנה במהירות, יעילות ובלי לקרוע את הכיס.

מהי הובלה קטנה?

לפני שנפרט על הדרכים להוזיל את המחיר ולהזמין מובילים, בואו נדבר תחילה על המושג הובלה קטנה ואילו שירותים נכנסים תחתיו.

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, גם כאן קיים בלבול בקרב אנשים שונים שלא תמיד יודעים אם לקטלג את ההובלה שלהם כקטנה או גדולה.

באופן עקרוני, הובלה קטנה נחשבת לכזאת שההיקף שלה נמוך באופן יחסי, ובין הדוגמאות הנפוצות אפשר למנות את הבאות:

  • הובלת מקרר.
  • הובלת רהיטים.
  • הובלת ארגזים.
  • הובלת מוצרי חשמל.
  • העברת פריט או פריטים בודדים.
  • העברת דירות סטודנטים ורווקים.

לאור הרשימה אתם בוודאי מבינים מדוע מדובר בשירות ההובלה הנפוץ במדינת ישראל שיכול לשמש במגוון תרחישים כמו רכישת מוצר חשמלי או רהיט, קבלת ארון או מזנון במתנה, רכישת מקרר באתר יד 2 וכיוצא בזה.

חשוב להדגיש שבניגוד לביטוי "השירות צריך להיות גדול ולעולם אין להתפשר עליו". ההובלה אומנם קטנה אך צריך להזמין רק מובילים מומלצים שיכולים לבצע אותה בלי דופי ולספק סל שירותים משלימים בעת הצורך כדוגמת הזמנת מנוף הרמה, פירוק או הרכבת רהיטים, אריזות וכיוצא בזה.

מחיר הובלה קטנה

מחיר הובלה קטנה ינוע בדרך כלל בסביבות כמה מאות שקלים אך כאן חשוב להבין שיש חברות שיגבו מחירים יקרים בעוד שישנם מובילים שיוכלו להעביר עבורכם פריטים כאלה ואחרים בעלויות הרבה יותר זולות.

כדי להבין את העניין, בואו ונראה לפי אילו פרמטרים נהוג לתמחר בהובלה קטנה.

  1. כמות החפצים – הובלה קטנה יכולה לנוע בין פריט בודד למספר פריטים וככל שההיקף עולה, כך קיימת סבירות גבוהה שגם המחיר הממוצע יתייקר באופן יחסי.
  2. גודל החפצים – קשה להשוות הובלת מקרר להובלת מספר ארגזים. ההפרשים אומנם לא יהיו כל כך גבוהים בדרך כלל אך הם בהחלט קיימים.
  3. מרחקי הנסיעה – אם מדובר בהובלה קטנה בתוך העיר המחיר לא צריך להיות מושפע מכך אך אם אתם צריכים להעביר את החפצים בין ערים רחוקות, העלויות ישתנו בהתאם לזמן הנסיעה והמרחק.
  4. שירותים תומכים כמו אריזות, פירוק או הרכבה ומנוף הרמה יכולים לייקר את העלות הסופית.
  5. כאן מגיע החלק הכי מעניין שיכול לייצר הפרשים של עשרות אחוזים ויותר. אנו מתכוונים לאופן התמחור של השירות ובעוד שישנם מובילים זולים מאוד, יש גם חברות שיכולות להיות מעולות להעברת דירות אך כשזה מגיע להובלות קטנות הן לא ערוכות ועלות התפעול שלהן יקרה.

רבים נוהגים להתייחס בספקנות להצעות מחיר זולות אך חשוב להבין שבניגוד להובלות גדולות כמו דירות או משרדים, בהובלה קטנה יכולים להיות הפרשים מהותיים של עשרות אחוזים בין הצעות המחיר ולא תמיד יש קשר בין מקצועיות לבין מחיר גבוה.

כמובן שתמיד צריך לגלות ערנות אך צריך לזכור שאם אתם פונים אל מוביל עם טנדר שמתמחה בהובלות קטנות, המחיר הממוצע שהוא יגבה מכם יכול להיות נמוך יותר ביחס להזמנת חברת הובלה גדולה.

הסיבה שההוצאות של חברת ההובלות גדולות יותר, היא שבדרך כלל מדובר במשאית עם 3 מובילים או יותר ובהובלות קטנות פשוט אין צורך בכל הלוגיסטיקה הזאת ואין סיבה לשלם על כך מחיר יקר.

כך תזמינו הובלה קטנה בלי לקרוע את הכיס

הובלות קטנות יכולות להיות מאוד זולות ופשוטות אם רק יודעים איך ואת מי להזמין.

לפניכם מספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם להוביל כל פריט, בכל מקום במהירות ובזול.

  1. בחרו מובילים שמתמחים בהובלות קטנות. אינכם צריכים משאית גדולה או צוות של 4 סבלים כדי להעביר מקרר. מוביל אחד או שניים שיגיעו אליכם עם טנדר יכולים להעביר עבורכם את המקרר במהירות, ביעילות ובלי בזבוז של כסף עבור לוגיסטיקה מורכבת וטיפים למספר מובילים.
  2. הזמינו הובלה קטנה לפי עיר המגורים שלכם כך שניתן יהיה לצמצם את מרחקי וזמני הנסיעה למינימום.
  3. השוו מספר הצעות מחיר של מובילים העונים לקריטריונים. לעתים קרובות תוכלו להזמין מוביל שאינו עובד ביום נתון במחיר זול במיוחד.
  4. בדקו כל הצעה והבינו אם היא כוללת שירותים נוספים כמו אריזה, פירוק והרכבה, מנוף וכדומה.
  5. מחיר זול לא אומר שאתם צריכים לעבוד עם חאפרים. בדקו המלצות וקיום של ביטוח מתאים.

תוכלו לבצע השוואה חכמה של שירותי הובלות קטנות באמצעות האתר 'בקטנה' שמתמחה בחיבור שבין מובילים לבין צרכנים באופן שמאפשר לכל אחד לקבל עד 3 הצעות מחיר תחרותיות בשיטת מכרז מהיר שמסייע למצוא מובילים פנויים וזולים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.